NOD November 2020

@Loesewies YES een streep, gefeliciteerd. 
@Renate wat super vervelend. Het is natuurlijk heeel moeilijk, maar proberen los te laten en weer door te gaan. Soms lijkt dat onmogelijk, maar je kunt niet anders

[quote quote=10370168]@eefjepeeefje, dat zou een innesteling geweest kunnen zijn? ? @ITVS, ik snap je helemaal. Zelf denk ik ook iedere keer dat het ‘m niet is en ben ik vóór m’n NOD al verdrietig.[/quote]
Zoo grappig dat je net dit plaatst en een paar minuten erachter komt dat je zwanger bent!! Gefeliciteerd!! 
@Eefjepeefje Zou indd innesteling kunnen zijn, maagzuur lees ik ook bij meerdere topics als symptoom! Nog even afwachten..

[quote quote=10370210]@loesewies, Jaaa twee streepjes. Gefeliciteerd afgelopen maand een cyclus van 30 dagen. Dan zou m’n nod morgen zijn. Wacht morgen af of ik ongesteld wordt. Al een paar dagen een opgeblazen gevoel. Vanmorgen wat misselijk. Meestal rond m’n menstruatie ook wel puistjes maar nu totaal geen last van. Spannend nientje[/quote]
Klinkt positief dus!

@ITVS Ja ik hoooop het zo, maarja ik hoop op zoveel ;) ben met menstruatie ook weleens misselijk, maar nog niet zo lang ervoor. Het is gewoon wishful thinking, maar je weet nooit.. 

[quote quote=10370289]@ITVS Ja ik hoooop het zo, maarja ik hoop op zoveel ? ben met menstruatie ook weleens misselijk, maar nog niet zo lang ervoor. Het is gewoon wishful thinking, maar je weet nooit..[/quote]
Precies, en is goed om positief te blijven! 

Bedankt allemaal! ❤️
Dit weekend maar elke dag testen tot ik het zelf geloof. 

Heel veel succes iedereen, hopelijk gauw meer positieve testen! ?

Gefeliciteerd!!

Wie heeft er ervaring met de kruidvat test 2v 5euro.
Wanneer hebben jullie met deze testen getest? Gewacht tot je nod of misschien al eerder?
Ik ga proberen echt te wachten tot mijn nod maar vind het met de dag moeilijker worden haha.

Terug
Bovenaan