NOD November 2020

Ik word zenuwachtig. Vandaag NOD.. Nog geen menstruatie te bekennen. (Normaal een dag van te voren al een beetje lichte bloedverlies) nu niks te zien.. ?
(Zul je net zien dat het vanmiddag spontaan begint ?) blijft het vandaag weg dan ga ik morgen testen. Zo spannend..
Nog meer dames die vandaag en/of morgen gaan testen?

Proficiat aan alle zwangeren.
Hier net een begatieve test. Ik merk dat ik het er steeds moeilijker mee heb om te lezen dat de meesten na 1-2-3 rondes zwanger zijn en diegenen bij wie het langer duurt steeds doorschuiven. Daarom dat ik hier ook ga verdwijnen.

@mumslove hij loopt mooi op! Fijn!! Bij mij vond ik het eerst nog niet zo snel oplopen. Maar nu vandaag ten opzichte van zaterdag toch wel een duidelijk verschil gelukkig.
https://mupload.nl/img/w0rh74i5p.jpg
Vandaag voor het eerst CB gedaan, deze geeft 1-2 weken (zit nu als het goed is op 4 weken)

@BelgoGermano:
Meid ik snap hoe rot dat is. Ik ben zelf bij nr 1 ook 11 maanden bezig geweest.. en in ronde 10 een miskraam! Dus dat het nu in ronde 3 is gelukt is voor mijn echt een wonder. Had ik nooit verwacht.

Houd hoop. Ook jouw moment komt een keer... net als voor de andere dames die nog niet zwanger zijn. Ik ken de teleurstelling. Ik zat uiteindelijk in 2019 in een FB groep met 13 meiden. Allemaal van dit forum... en ik was de allerlaatste die zwanger raakte. Ja mega frustrerend maar goed.. des te meer genieten straks van een positieve test ;)

Kop op!!

Hee.
Ik heb misschien de NOD op donderdag 12 november. Vannacht ineens heel licht misselijk.
En 1 hele gekke droom (ik was in mijn droom bij fysiotherapie, waar ik nog nooit geweest ben... Zei diegene zoiets als gefeliciteerd met je zwangerschap.... Zou dat nu al eeen voorteken zijn?! ??))
Nu verder geen bijzonderheden. Ik was nog niet van plan om eerder te testen. Dit is nu ook nog de 1e ronde. Ik verwacht er ook nog niet veel van aangezien de cyclus nog regelmatig moet worden.
Groetjes van mij 

Terug
Bovenaan