NOD November 2020

@Kelly haha wat een bijzondere droom. Zou zo leuk zijn!
En wat gaaf om al die positieve testen te zien. @BelgoG ik snap supergoed dat je het even niet meer ziet zitten. Het loslaten is misschien soms ook wel goed. 

Ik heb vandaag mn NOD, nog niets te bekennen qua buikkramp oid. Dus wel puistjes ineens, kan dat ook als je zwanger bent? Kruidvat test was eergisteren alleen echt spierwit, dus weinig hoop. 

hier nog geen posetieve ovulatie test te bekenen hopelijk komt die deze week nog anders weet ik t ook niet meer 
https://www.mupload.nl/img/h1kh71rwpcudy.jpeg

Aan alle dames die onzeker worden door degene die in 1-2-3 rondes positief testen. Het is niet nodig! Ik snap jullie wel voor de volle 100%, want heb ook een hele fabriek aan testen er doorheem gewerkt voordat ik zwanger was van de eerste en bij elke omo witte test is het een domper. 
Maar echt, probeer positief te blijven en echt, ik spreek uit ervaring, probeer het los te laten en er niet teveel mee bezig te zijn. Wij waren op vakantie, ontspannen en feesten en toen was het raak. 
Bij onze kleine meid hebben we er dus 2,5 jaar over gedaan en ja, op natuurlijke wijze zwanger geworden en uiteindelijk in mei bevallen van een prachtige gezonde dochter. 

@Halfwaythere Wat een lief en positief bericht. Ook al weet ik (en velen met mij) dat het waar is, het is soms ook goed om het even te horen van een ervaringsdeskundige. Bedankt hiervoor

[quote quote=10371522]@poni hoe gaat het bij jou?ik ben niet nieuwsgierig ik wil alleen alles weten[/quote]
Haha heerlijk toch ;-) 
Ik ben zenuwachtig. Nog geen menstruatie... 
Als er Vanacht ook niks door breekt ga ik morgen vroeg testen ?

Gisteren een negatieve early test. Vandaag lichtbruin bloedverlies. Woensdag NOD. 

Zou het dan toch een innestelingsbloeding zijn of een beginnende menstruatie ??

Terug
Bovenaan