NOD November 2020

@Poni ik ook vandaag NOD en nog geen spoor. Heb geen testen meer, maar misschien morgenochtend toch maar eentje halen als er niks komt. Had jij al een test gedaan afgelopen week?

@eefjepeeefje ik had vrijdag een test gedaan maar die bleef helaas helemaal wit. 
Misschien te vroeg getest. Heb nu wel een beetje zeurende buikpijn. Maar dat kan ook 2 kanten op gaan ?

@MamaSterretje ja niet normaal he. ik denk inmiddels dat ik schijnzwanger ben ofzo haha
@Poni ik hoop gewoon dat wij straks allebei een positieve test in handen hebben. hoe mooi zou dat zijn!

@eefjepeeefje daar gaan we gewoon voor! 
Had jij ook al een test gedaan afgelopen week?

@mamasterretje pff dit wordt waarschijnlijk een korte nacht. Denk steeds oh jeej ik voel het ongesteld  maar gelukkig nog niks te zien. Maar heb echt een beetje buikpijn die ik ook altijd voel zodra ik ongesteld wordt.
Naja nog even afwachten:)

@mumslove Denk zelf dat mijn fase na de eisprong dit maal langer is.. heb voor het eerst ook een ovaluatie bloeding gehad en positieve test dus weet zeker wanneer die was.   

@mamasterretje Nou zeker spannend. Ga er zelf niet meer vanuit omdat ik 2 dagen na nog een negatieve test had
#dexxie Kan beide! Heb je vaker een aantal dagen voor nod een bloeding? 

[quote quote=10371572]@mamasterretje Nou zeker spannend. Ga er zelf niet meer vanuit omdat ik 2 dagen na nog een negatieve test had #dexxie Kan beide! Heb je vaker een aantal dagen voor nod een bloeding?[/quote]
Ik weet het eigenlijk niet zo goed. Ben sinds juni gestopt met de pil en elke maand is tot nu toe erg verschillend. Dat maakt ook dat ik elke keer weer denk zwanger te zijn omdat de symptomen dan toch wel echt weer anders zijn ?

@Poni ja dit weekend een Kruidvat test gedaan (geen early) en die was witter dan wit. Heb hem in alle soort licht bekeken haha. Ik ben zo erg. Ik ga slapen en duimen op geen bloed morgen, ook voor jou!

Terug
Bovenaan