NOD November 2020

Vanochtend een smiley, op cyclus dag 15.
Blij hem deze (2de) ronde wel gevonden te hebben :)
We hebben gisterenavond seks gehad, en het plan is vanavond ook. 
En dan wordt het wachten!

@MamaSterretje, jij ook al een positieve gehad?

Spannend AnneCH

Halfwaythere hoop dat je kan gaan testen! Weet niet of het handig is om overdag te testen als je nog voor NOD zit.

@Poni Aaah wat jammer zeg! :(
Voor de andere meiden, wat spannend allemaal! Mijn NOD is 18 november en ik ga het echt niet volhouden tot dan om niet een keer te testen. Dus ik denk ik vrijdag test om er voor nu even vanaf te zijn. 
Ik heb al wel wat symptomen denk ik (maar kan natuurlijk ook mijn hoofd/lichaam zijn die mij voor de gek houdt). Ik heb hoofdpijn, ik ben duizelig, lichtjes misselijk, mega opgeblazen gevoel, hele lichte menstruatie krampjes en steekjes gehad in eierstokken. Ik heb ook lage rugpijn, maar dat kan natuurlijk ook komen door het thuiswerken...
Ik vind het mega spannend in ieder geval! Nog iemand op het wachtbankje?

@lolaa
Ik heb wel wat dingen waardoor ik denk dat het raak kan zijn. 
Opgeblazen gevoel, met vlagen misselijk, borsten voller en gevoeliger en heel erg moe. Daarbij (TMI) veel meer afscheiding dan normaal, had ik bij m'n vorige zwangerschap ook en af en toe vreemde smaak in m'n mond en had ik toen ook... 
Ben er niet bewust mee bezig, vandaar dat dit ineens zo opviel. 

@temp
Bij m'n vorige zwangerschap testte ik 5 dagen voor m'n ongesteldheid al positief. En overduidelijk... Nu zit ik er 1/2 dagen voor. Dus voor mijn gevoel kan het gewoon. 

Terug
Bovenaan