NOD November 2020

Als mijn menstruatie weg blijft denken jullie dan dat het verstandig is om over een paar dagen nog eens te testen? 
Alhoewel ik er nu weinig vertrouwen in heb dat het deze maand raak is, wel vreemd dat ik nog niet ongesteld ben "normaal" altijd een dag eerder of de verwachte dag. 
Succes allemaal met het wachten en testen. Ik ga voor jullie duimen.

Hey ik heb sinds mijn bevalling steeds tussen de eisprong en menstruatie ongeveer 12 dagen zitten i.p.v 14. Dat weet ik omdat ik mijn eisprong goed kan aanvoelen. Bij mijn vorige zwangerschap klopte de uitgerekende datum precies met mijn berekening. Maar toen zat er bij mij altijd standaard 14 dagen tussen. Zou dit invloed hebben op mijn vruchtbaarheid? 
Ik heb op maandag 2 november mijn eisprong gehad en sinds afgelopen weekend last van een zeurende buikpijn en vermoeidheid. Lijkt me wel wat vroeg Dus Ik ben benieuwd  vanaf welk moment jullie symptomen kregen? En zouden jullie in mijn geval 12 of 14 dagen als NOD aanhouden? Toch wel weer ff spannend hee! Vind dat wachten maar niks, wil gewoon weten waar ik aan toe ben ?

Zet bij mijn naam maar ongesteld. 
Het is begonnen helaas. 
Alle zwangere dames hier een hele fijne zwangerschap gewenst! 
Voor de dames die nog wachten succes en hopelijk hebben jullie gauw een positieve test in de handen (Ik kom nog terug om mee te lezen hoe het bij jullie Gaat ?)

En voor de dames die ongesteld zijn geworden helaas en zie jullie in de andere groep. 

[quote quote=10371664]Zet bij mijn naam maar ongesteld. Het is begonnen helaas. Alle zwangere dames hier een hele fijne zwangerschap gewenst! Voor de dames die nog wachten succes en hopelijk hebben jullie gauw een positieve test in de handen (Ik kom nog terug om mee te lezen hoe het bij jullie Gaat ) En voor de dames die ongesteld zijn geworden helaas en zie jullie in de andere groep.[/quote]
Aaah Poni, wat jammer! Volgende ronde beter!

[quote quote=10371643]@temp Bij m’n vorige zwangerschap testte ik 5 dagen voor m’n ongesteldheid al positief. En overduidelijk… Nu zit ik er 1/2 dagen voor. Dus voor mijn gevoel kan het gewoon.[/quote]
Top, Zou het vervelend voor jou vinden als je smiddags zou testen en het negatief zou zijn omdat de urine niet geconcentreerd genoeg is. 

@Poni wat jammer :( hier nog geen menstruatie maar geen testen in huis dus wacht nog een dag. Ik hoop ook maar dat het snel doorbreekt, kunnen we verder. Wanneer zou jouw volgende NOD zijn? Mijn cyclussen zijn heel lang, dus bij mij pas vlak voor kerst :(

[quote quote=10371689]@Poni wat jammer hier nog geen menstruatie maar geen testen in huis dus wacht nog een dag. Ik hoop ook maar dat het snel doorbreekt, kunnen we verder. Wanneer zou jouw volgende NOD zijn? Mijn cyclussen zijn heel lang, dus bij mij pas vlak voor kerst [/quote]
Oei knap dat je het nog een dag kan uitstellen. :) ik ga duimen voor je hoor ??
Mijn volgende NOD is 6 dec valt gelukkig mee.
Misschien brengt sinterklaas wel wat leuks mee ??

@temp
Super lief dat je zo mee denkt!
Als hij negatief zou uitslaan, dan wacht ik nog even een paar dagen en blijft m'n menstruatie uit, herhaal ik hem in de ochtend nog. 
Blijft toch weer spannend. Haha

Terug
Bovenaan