NOD November 2020

Hi allemaal! Ik sluit me graag hier aan.wij willen graag een tweede kindje. Gister een positieve ovulatie test gehad. Volgensmij 23e NOD . Bij ons eerste kindje was het gelijk raak. Ben super benieuwd. Maar ik verwacht niks. 

groetjes . 

Mijn NOD staat op 12 november en net een kruidvat test gedaan. Die was echt witter dan wit.. helaas :( Nog een paar daagjes wachten, maar vermoed dat ik door schuif naar de groep van december. Nog meer dames getest?

@poni Wat jammer zeg! 
Ik heb niet meer getest.. las op internet dat je nod de 1e dag overtijd is. Als dat klopt is dit mijn 4e dag overtijd

@ITVS ohh wat spannend. NOD is inderdaad de eerste dag dat je eigenlijk ongesteld had moeten worden. 
Ik heb even gekeken in mijn Flo-app en had de afgelopen maanden cyclussen van 31,31,34 en max 35 dagen. Zit nu al op dag 42. Zou het dan toch...? Of gewoon weer mijn lichaam dat me zit te pesten. 

Hallo,
Als ik de verhalen lees vind ik het zelfs voor jullie spannend. 
12 nov mijn NOD, maar totaal nog geen menstruatie klachten. Normaal heb ik daar al een week van te voren last van, nu niks. Dat vind ik wel raar, betekent dit iets? Vandaag opgestaan met misselijkheid. 
Zo spannend allemaal, ik maak mezelf helemaal gek haha

Terug
Bovenaan