NOD November 2020

@Poni en Mamasterretje ik werk de hele deze week 's avonds en geen testen in huis. Dus kon steeds niet testen. Mijn vriend nu op pad gestuurd, dus morgenochtend kan het eindelijk. Ik hoop gewoon zo dat de menstruatie doorbreekt als ik niet zwanger ben. Dit duurt lang!

@fienon
gister, die was negatief. Heb lage rugpijn, steken in mn baarmoeder en duizelig..  maar ik ga er vanuit dat het niks is hoor

@ITVS heb afgelopen geen ovulatietesten gedaan omdat ik er niet te veel mee bezig wilde zijn, maar nu dus alsnog superveel mee bezig =).
LF was laatste keer dat ik het echt gemeten heb met een ovulatietest 17 dagen. Maar deze cyclus niet gemeten en kan 'm ook niet voelen. Dus misschien gewoon een lange cyclus, maarja je gaat toch denken.. 

Je wil natuurlijk een zo kort mogelijke cyclus. Hoe lang duren ze bij jou meestal?
Vind het zo irritant dat mijne nu al 42 dagen duurt, ipv de gebruikelijke 30-35. 

Goedemiddag,
Sinds vanmorgen is hier de spiraal eruit en gaan we proberen voor een 2e/3e kindje (man heeft al dochter uit vorige relatie en wij samen een zoon) Mijn zoontje is gister 1 geworden, het was eerst de bedoeling te proberen vanaf nieuwe jaar, maar eigenlijk willen we al eerder haha. Ik weet niet 100% me cyclus op het moment gezien de spiraal het kan beinvloeden. Maar volgens me app zijn nu de vruchtbare dagen en 25 nov me NOD. Ik temp alleen en deze laat zien dat iig me ei nig niet geweest is. Ik ben benieuwd hoe lang we er over gaan doen.
Ik klets dus voor de gezelligheid mee ^_^

Terug
Bovenaan