NOD november 2022

Ah Noenoe, meen je niet. Wat een kutgevoel is dat he. Zitten we dan even op een roze wolk om er weer een week of 2 later keihard van af gegooid te zijn. Ik hoop voor ons beide deze ronde weer nieuwe kansen! En natuurlijk voor de rest die gezellig mee praat, we gaan ervoor met z'n alle! 
@NvVlinder, oh wat naar... ik herken je gevoel helemaal! ik heb er behoorlijk veel pijn aan gehad. Maar ik had al bij 5.1 weken heeel licht bruin bloedverlies. Vk dacht dat het erbij hoorde. Vroege echo gepland bij 6.1. Tot die tijd nog hoop gehad.. maar precies die nacht zette het door bij mij. Veel krampen, voelde echt ineens alle zwangerschapskwaaltjes ook wegtrekken, heel bijzonder gevoel. De ochtend van de echo ook het "vruchtje" verloren. Wist dus al wat me te wachten stond bij de echo. Heb nu ook echt nog een gevoelige eierstok (linkerkant), waar het vandaan komt weet ik niet. Al meerdere keren naar de dokter geweest en gyneacoloog. Niks aan de hand zeggen ze en alles zit goed en een mooi nieuwe cyclus dus ik probeer daar op te vertrouwen ❤️
 
 
 
 
Neee @noenoe en @kaat wat balen!! Hopelijk is het gauw weer raak en blijft het dan wel zitten.
hier was gister ochtend het streepje weer iets donkerder en gister avond weer heel licht. Gister avond voor de zekerheid Seks gehad. Denk eisprong dus afgelopen zaterdag al te hebben gehad dus helaas de 2 dagen voor de eisprong geen seks gehad maar wel op de dag zelf maar staand.
Als het deze keer niet raak is, ga ik miss de testen van cb kopen en beginnen op cd8.
 
Noenoe en kaat wat erg ! Gelukkig hebben jullie wel weer een go gekregen om gelijk verder te gaan.
Pandalover en hoe gaat t met de testen
 
@Noenoe, heb jij trouwens wel al een witte zwangerschapstest in handen gehad? Want 17de is wel ook echt kort geleden zeg! 
die ovulatietesten is ook wat eigenlijk hé, wat we er allemaal wel niet voor over hebben. Heb ook getest gister en vandaag, licht streepje. Maar tegelijkertijd dat ik ook.. doe nog eens een zwangerschapstest; ook nog een heeeel licht streepje op de normale zwangerschapstest van de action. Dus ik ben het spoor kwijt ? Misschien gewoon maar op de gok deze maand. ?‍?
 
Ja je cyclus kan wel echt van slag raken na zo'n miskraam. Maar Kaat is hij wel al helemaal negatief geweest? Anders wellicht toch nog wat hcg in je lichaam?
Pfff echt vreselijk die testen. Afgelopen dagen dus echt witte ovulatietesten!! Geen streepje te bekennen. Dus tot nu toe alleen op cd9 dat ene streepje waar ik die foto van geupload had, verder niets. Snap er niks van. Lijkt me niet dat ik zo vroeg al mijn eisprong gehad heb, al had ik rond die dagen wel last van mijn buik waardoor ik ook ging testen.. Heb nu al een week NERGENS last van. Geen last van buik of steken, geen gevoelige borsten, niks. Dus dat is ook weer vreemd, want dat heb ik meestal wel na mijn ovulatie.. Zucht.
Ik test gewoon door. Zit vandaag op cd16 dus het zou gewoon nog kunnen dat hij nog komt.. Als mijn cyclus weer richting de 35 dagen gaat.. 
 
Kaat_ oohhhhh zucht !!  Super lastig die streepjes dan ... ik heb sws altijd een tweede streepje op de ovulatie testen! Wanneer hij postief is is hij echt net zo donker. Maar anders altijd een tweede lichte..  
 
Ik meld mij ook weer aan voor deze rond. Geen idee wanneer mijn eisprong is. Vaak is het rond dag 20. Ik zit nu op dag 13. Maar mijn cyclus is echt helemaal van padje af na de miskraam in juli ....zucht. Ik blijf maar tussentijds bloed verlies krijgen. Ik blijf nu ook alleen maar kleine beetjes bloeden. Dus die eisprong zal wel weer worden uitgesteld. Verloskundige gisteren gebeld om te vragen of het nog met de miskraam te maken heeft en of er misschien toch nog wat zit. Zij adviseerde vrouwenmantel capsules. Vorige ronde een schimmel gekregen voordat ik ongesteld moest worden en nu weer een blaasontsteking waarvan de antibiotica niet van wil aanslaan. Dus die vrouwenmantel moet nog weer worden uitgesteld. Net als het spul voor de schimmel die toch nog ergens een beetje aanwezig is. Ik wordt er een beetje moedeloos van en heb er ook al wat traantjes om gelaten. Het lijkt wel telkens wat. Cyclus ontregeld, schimmels, blaasontsteking, bloedverlies, elle lange cyclussen voor mijn gevoel. Echt niet leuk meer. Een miskraam is al erg zat. En dan toch telkens de hoop dat je snel zwanger mag worden. Fijn dat ik het in iedergeval even kan uitschrijven. Niet dat jullie er veel aan hebben. Het lucht toch een klein beetje op. 
Hopelijk is het voor iedereen deze rond raak!
 
Pffff lastig hè @forpusje. Herkenbaar hoor! Elke keer zit er weer wat tegen. Hier vliegen de zwangerschapsaankondigingen ook om de oren heen, vind ik ook wel lastig. Ik wil ook!! 
Vervelend ook van dat bloedverlies. Ik heb in aug een vm gehad en sindsdien is m'n cyclus ook hopeloos. Mijn advies is begin op tijd(lees: te vroeg) met testen, ik heb nu blijkbaar een vroege eisprong! Heb hem nu waarschijnlijk op 1 of 2 dagen na gemist ? cd10 begonnen met testen, had met cd8 moeten beginnen. 
 
Terug
Bovenaan