NOD november 2022

Spannend @Stabij! Ik hoop mee voor je! 

Hier helaas toch ongesteld.. dus naar ronde 5. Ik baal hard, maar nu de feestdagen komen wil ik heel hard gaan proberen even een maand andere focus te hebben, hoe moeilijk ook.
 
@Natsmagic, wat ontzettend k*t... zeker omdat je al zo een licht streepje had gezien. Hopelijk mag er snel een kleine komen. Was het nou de eerste voor jou? 
Ook ik ben vandaag eindelijk ongesteld geworden. Het geeft me toch wel rust. Merk ook dat ik een stuk vrolijker ben nu ik weet waar ik aan toe ben. Na de miskraam heb ik dus een cyclus gehad van 35 dagen, vind ik nog best netjes. Stelt me ook weer een beetje gerust dat het van binnen allemaal gewoon goed werkt. We gaan het zien volgende maand. Ik wil mijn focus er ook niet meer zo op hebben, maar ik denk dat dat met de drukte van de feestdagen enz ook wel gaat lukken haha. 
@Stabij, veel succes, hopelijk heb je genoeg afleiding de komende periode! 
 
 
Ik vind het alweer spannend. Tot nu toe heb ik elke maand vanaf 3dpo al heeeel lichte bloeding tot ik ongesteld ga worden (1.5 week later). Zodra de bloeding al begint op 3dpo heb ik al geen vertrouwen meer in een evt zwangerschap. De gynaecoloog zegt dat dit geen invloed heeft maar mij lijkt bloed nooit een goed teken.
 
Ik zit nu op 2dpo en ben nu extra zenuwachtig voor de komende dagen. Als ik binnen nu en 3 dagen al een lichte bloeding krijg heb ik er al gelijk geen vertrouwen meer in.. 
 
@natsmagic dat is balen... wel even een pijnlijk moment denk ik, na die positieve testen. Dikke knuffel voor jou! ❤️
@kaat, aan de ene kant balen, maar aan de andere kant fijn dat je weet "dat het weer werkt". Ben wel benieuwd hoe jij nu je menstruatie ervaart. Ik was afgelopen maand (mijn eerste menstruatie na mijn miskraam) ineens súper ongesteld en ook 7 dagen! 


@danielleeeex hee, wij lopen precies gelijk, ik ben ook 2 dpo vandaag! Hopelijk heb je deze maand geen bloedverlies. Lijkt me echt ellendig, zo lang! 
 
Thanks allebei! :) Ja de eerste inderdaad, dus ben ool echt zo aan het uitvogelen hoe het allemaal werkt. Zoveel nieuws geleerd deze maanden haha! Ja was wel verdrietig erover, maar vanochtend even met een vriendin erover gekletst. Toch fijn, zo'n taboe soms om niets met iemand te bespreken... Steun is ook fijn.
En herkenbaar @Kaat, weer weten waar je aan toe bent inplaats van half half. 
Succes allemaal! 
 
@NVlinder, bij mij gaat het gelukkig als "normaal". eerste 2 dagen altijd wel meer, maar word nu alweer minder.. Ook niet heel veel pijn, wel veel klachten vooraf haha daardoor wist ik dat ik niet zwanger was eigenlijk. 
@Danielle, is het geen ovulatiebloeding?
@Nathsmagic, voor mij ook de eerste hoor. Ik voel me na 5 maanden met een miskraam ertussen inmiddels ook echt een expert haha. Je leert je eigen lichaam zo goed kennen en door echt alles op te zoeken leer je best veel haha
 
Terug
Bovenaan