NOD November 2023

Hoi! Voor ons is dit ronde 3 na stoppen pil, 1e kindje. NOD zal ongeveer 4 november zijn (eerste cyclus na stoppen pil was 20 dagen en tweede 24).
 
Laatst bewerkt:
Ik heb trouwens alweer licht bloedverlies, dus ga er niet vanuit dat het is geslaagd. Ik was ook een beetje aan het kwakkelen rond mijn eisprong. Dat heeft ook niet erg meegeholpen denk ik.
 
hoi hoi , mijn nod is 22 Nov...( ronde 11 nu) ik lees wel regelmatig hier maar typ zelf niet zoveel ... ik probeer het beetje van me af te zetten. Wij hebben zelf besloten om in Dec niet terug naar t zkh te gaan als t dan nog niet is gelukt.. we zien wel waar het schip strand.. , gelukkig hebben we toch al 1 draak rondlopen :)
 
Ik heb in oktober een knal positief op ovulatie test van sentitest gehad, normaal gesproken heb ik 14/15 dagen later mijn menstruatie...

Nu had ik een paar dagen voor NOD tot een paar dagen erna bijna alle zwangerschaps klachten.... maar alle testen bleven negatief...

Tot 19 dagen na NOD gisteren pas ongesteld geworden

Blijkbaar is mijn ei pas een paar dagen na positief test gesproken? Ik denk niet dat het een miskraam is geweest, anders had ik wel 1x positief moeten testen...

Ik vertrouw mijn lichaam dus helemaal niet meer...

Op naar ronde 12.... geen idee wanneer mijn NOD in november is
 
Hoi hoi,

Gisteren is mijn spiraal verwijderd na bijna 3 jaar. Ik heb geen weet van mijn cyclus nu, dus ik kom vooral op dit forum om mee te lezen! Hopelijk komende maand meer duidelijkheid over de cyclus!
Ik duim voor jullie allemaal!

Groetjes Daniëlle
 
Terug
Bovenaan