NOD November 2023

Hmm ja meestal krijg ik 3 dagen van tevoren kramp. Maar het is nu weer weg. Ohh ik ben zoo slecht in mezelf beheersen en test altijd te vroeg. Zo ook vandaag. Alleen ik heb geen zwangerschspstest in huis, maar dacht aahg zal een ovulatietest ook werken. Had er nog een paar van de action in huis. Die was binnen 1 minuut hartstikke positief. Maarjaaa reageren die dingen ook als je zwanger bent? Haha ik schiet hier dus niks mee op.
Wanneer zouden jullie een zstest doen als je ovulatietest op 23 okt. Positief was?
 
Hmm ja meestal krijg ik 3 dagen van tevoren kramp. Maar het is nu weer weg. Ohh ik ben zoo slecht in mezelf beheersen en test altijd te vroeg. Zo ook vandaag. Alleen ik heb geen zwangerschspstest in huis, maar dacht aahg zal een ovulatietest ook werken. Had er nog een paar van de action in huis. Die was binnen 1 minuut hartstikke positief. Maarjaaa reageren die dingen ook als je zwanger bent? Haha ik schiet hier dus niks mee op.
Wanneer zouden jullie een zstest doen als je ovulatietest op 23 okt. Positief was?
Oh spannend! Zou best kunnen dan hoor. Ik zou dan morgen of dinsdag een test doen
 
  • Leuk
Waarderingen: Kiim
Hmm ja meestal krijg ik 3 dagen van tevoren kramp. Maar het is nu weer weg. Ohh ik ben zoo slecht in mezelf beheersen en test altijd te vroeg. Zo ook vandaag. Alleen ik heb geen zwangerschspstest in huis, maar dacht aahg zal een ovulatietest ook werken. Had er nog een paar van de action in huis. Die was binnen 1 minuut hartstikke positief. Maarjaaa reageren die dingen ook als je zwanger bent? Haha ik schiet hier dus niks mee op.
Wanneer zouden jullie een zstest doen als je ovulatietest op 23 okt. Positief was?
Spannend dit droompje!

Van de site van newpharma:
Belangrijk om te weten is dat een ovulatietest ook een positieve uitslag kan geven als je zwanger bent. Dit komt doordat de ovulatietest reageert op het hormoon HCG. Twijfel je of je zwanger bent of gewoon een late ovulatie hebt? Doe dan voor alle zekerheid een zwangerschapstest.

Bij een positieve ovulatie test op 23 oktober, heb je binnen 24-36 uur een eisprong.. ik zou dan dus morgen of overmorgen een echte zwangerschapstest doen!
 
Terug
Bovenaan