NOD November 2023

Hoi hoi, helaas vandaag ongesteld geworden. Toch een teleurstelling, maar op naar ronde 4. Wel fijn om te weten dat mijn cyclus dus vrij constant is na zo lang de pil! Ik blijf in dit topic want mijn nieuwe NOD is ongeveer 26 november
 
Hoi hoi, helaas vandaag ongesteld geworden. Toch een teleurstelling, maar op naar ronde 4. Wel fijn om te weten dat mijn cyclus dus vrij constant is na zo lang de pil! Ik blijf in dit topic want mijn nieuwe NOD is ongeveer 26 november
Aah wat jammer Loen. Aah ja snap ik helemaal, altijd even slikken toch. Wat fijn dat je cyclus zo regelmatig is. Bij mij schommelt het vaak tussen de 29 en 33 dagen.
 
@Joyjoy jouw NOD is ook bijna he. Zie dat het tegelijk is met die van mij. Ga jij woe dan een test doen of wacht je eerst woe/do af of je ongesteld wordt?
 
@Joyjoy jouw NOD is ook bijna he. Zie dat het tegelijk is met die van mij. Ga jij woe dan een test doen of wacht je eerst woe/do af of je ongesteld wordt?
Ja klopt! Nou gok ik dat mijn NOD iets later is, als het goed is is mijn ovulatie iets later geweest, ik heb ook nog geen regelmatige cyclus helaas. Dus ik wacht sowieso tot 13 november. Mocht ik dan nog niet ongesteld zijn dan ga ik misschien een testje doen.

Spannend.. En jij? Ga jij testen of wacht je het af?
 
Ja klopt! Nou gok ik dat mijn NOD iets later is, als het goed is is mijn ovulatie iets later geweest, ik heb ook nog geen regelmatige cyclus helaas. Dus ik wacht sowieso tot 13 november. Mocht ik dan nog niet ongesteld zijn dan ga ik misschien een testje doen.

Spannend.. En jij? Ga jij testen of wacht je het af?
Spannend!! Bij mij wisselt mijn cyclus ook nog wel eens een beetje. Maar ik had deze maand ovulatietest van Clearblue gebruikt. Die was op maandagavond 23 okt. Positief. Dus ik denk als ik de 9e nog niet ongesteld ben dat ik dan een testje doe.
 
Hoi allemaal ,
Mijn nod is rond 23/24 november. Ben onregelmatig dus lastig om dit precies in te schatten.. nog geen positieve berichtjes hier in november? Weer succes allemaal en hopen op een vruchtbare maand :)
 
Terug
Bovenaan