NOD November 2023

Blijft spannend. Hier nu 2e ronde zonder ovulatie testen nog. Dus nog even paar dagen afwachten.

Joyjoy en hopefull, ah jammer :( succes voor de volgende ronde!

Marmar wel een teleurstelling maar misschien nog te vroeg getest?
 
Blijft spannend. Hier nu 2e ronde zonder ovulatie testen nog. Dus nog even paar dagen afwachten.

Joyjoy en hopefull, ah jammer :( succes voor de volgende ronde!

Marmar wel een teleurstelling maar misschien nog te vroeg getest?
Ja wie weet.. we gaan het zien
Hoe lang moet je nog wachten?
 
Gisteren ochtend getest, wel pas om 11uurvin de ochtend dus niet met de eerste urine die was gisteren negatief.
Nu nog steeds niet ongesteld. Maar ook nog niet echt klachten... Pff is nu dag 36 van de cyclus, laatste maanden was het steeds 33/34dagen. En langste cyclus 39.. dus ik wacht nog opnieuw even af
 
Gisteren ochtend getest, wel pas om 11uurvin de ochtend dus niet met de eerste urine die was gisteren negatief.
Nu nog steeds niet ongesteld. Maar ook nog niet echt klachten... Pff is nu dag 36 van de cyclus, laatste maanden was het steeds 33/34dagen. En langste cyclus 39.. dus ik wacht nog opnieuw even af
Aah zo spannend.. balen dat die negatief is , met welke heb je getest? Hoop voor jou op beter nieuws aankomende dagen! Ik ben heel onregelmatig maar heb vanavond een borrel met familie dus wou ook even voor de zekerheid testen negatief natuurlijk . Ik heb die van Telano gebruikt 6 dagen vtv zou die al “ iets “ kunnen zeggen.. maar we wachten maaar gewoon af . Voel me ook niet anders dus denk dat ik gewoon ongesteld ga worden
 
Terug
Bovenaan