NOD oktober 2018

Ik klets ook mee!voor mij ook al een ontelbare ronde.. zeer frustrerend..
 
Mijn NOD zou 5 oktober zijn. De laatste tijd word ik gewoon depressief van alle zwangeren om mij heen.. ik wil het ook zo graag. Ergens begin ik bang te worden dat er iets mis is.. we zijn nu bijna 1 jaar bezig.
 
Xx
 
Wat een bekende namen weer! Ik ben ook weer present! Vandaag zijn de dijken doorgebroken, dus op naar de 2e ronde! 
Na eerste ronde zonder hulpmiddelen als temp en ovu testen deze maand toch maar met ovu testen proberen. A.d.h.v. cervixslijm zou ik afgelopen ronde namelijk al op dag 7/8 ovulatie gehad moeten hebben, dus wil gewoon een beetje inzicht krijgen. 
Doorgaand op cyclus van 28 dagen is mij nod op 13 oktober!
 
Ongesteldheid zit er weer op hier gelukkig. 
Eerste cyclus 56, vorige 38 dagen. Hopelijk nu richting de 30 dagen en eisprong verwacht ik ergens tussen 24 en 30 sept. Ik ga tot de 24 cervixslijm in gaten houden en als dat veranderd pas clear blue ovu testen. 2 pakjes per maand erdoor jagen wordt me nl te erg. 
 
Ik meld me hier ook aan, voor mijn tweede ronde.Normaal een cyclus van ongeveer 30-32 dagen, vandaag ongesteld geworden op de 28ste dag.Ik verwacht mijn NOD tussen 13 en 16 oktober, spannend weer!Vorige keer, mijn eerste ronde, kreeg ik op dag 18 een smiley op de cb ovulatie test. Deze keer ga ik weer met ovulatie test proberen.. 
 
@Ju81 2 pakjes cb is inderdaad wel een erg dure hobby! Anders evt die van een goedkoper merk gebruiken en dan cb ter controle? Wel fijn dat je cyclus weer normalere lengte aan begint te nemen, duurt het wachten tussendoor ook niet zo lang.
 
ju81 ik ga deze maand ook later beginnen met testen. Hier hetzelfde probleem.
Mijn menstruatie is nog steeds niet doorgebroken.  Ik voel me al een week alsof het elk moment los kan barsten, maar tot nu toe 2 dagen iets spotting en vandaag weer niks. Vandaag ook last van het gevoel alsof ik enorme obstipatie heb en mijn darmen helemaal vol zitten (excuus voor de detail) terwijl ik daar geen last van heb op dit moment. Als het morgen nog niet doorzet ga ik maandag ochtend nog maar een keer testen. Dag 43 op dit moment. Nieuw record.. jippie?
 
[quote quote=10109191]beaytygirl hier ook al vaker een maand overgeslagen inderdaad. Ik ben blij dat de huisarts onze zorgen begreep en ons meteen door heeft verwezen. Ook al nuanceerde ze wel met dat maar 50% binnen een jaar zwanger wordt. Ze begreep wel dat de cyclussen en klachten tussendoor die ik heb niet zo horen en het ook zeker moeilijker maken om zwanger te worden. Ook hebben we beide nooit kinderen gehad en ben ik nog nooit zwanger geweest dus weten we ook niet of we het kunnen. Ik ben heel benieuwd wanneer wij langs mogen komen.[/quote]
Mijn huisarts zei 80% in een jaar! Maar met een lange cyclus schijnen de eitjes niet goed te zijn. Mijn cyclussen varieert van 30 dagen tot 46 dagen dus elke maand weer de vraag! Er zijn weinig vrouwen die nooit zwanger worden dus daar mocht ik niet meer aan denken. 
 
beaytygirl ja ik dacht dus ook dat het 80% was. Maar zij zei van niet. Maar goed, ik heb een doorverwijzing gekregen dus ik hoop dat er nu een beetje tempo in komt. Ik zit nu ook al op dag 44 en nog steeds geen menstruatie. Ga morgen maar nog een keer testen als het niet doorzet.
 
Terug
Bovenaan