NOD oktober 2018

Ik meld me ook vast! Vandaag ongesteld geworden en mijn nieuwe nod is 14 oktober! Ik ga weer in de modus dat ik alles probeer los te laten en waarschijnlijk heb ik na mijn eisprong weer allerlei kwaaltjes die van alles kunnen betekenen ?
Helpen jullie me om met beide voeten op de grond te blijven? Word een beetje moe van die emotionele en hormonale achtbaan! ?
 
Hai! Ik doe ook mee. NOD 5 oktober... Ronde 2 voor mij. Ik heb een cyclus van 28 dagen, perfect dus. Alleen zegt het ook weer niet zoveel (al hoop ik dat het bij mij snel raak is) En ik voel mijn eisprong, ook al zo'n voordeel, al ben ik nog niet helemaal uit of je nou pijn hebt vóór je eisprong, of tijdens...  Heb ovulatietesten van Kruidvat, die zijn ook heel simpel! Maar die van Action schijnen nog veel goedkoper te zijn. Van CB geen ervaring mee. Misschien ga ik na deze maand eens proberen te temperaturen, lees overal dat dat het meest accuraat is.
Hoi Snackworteltje, jij ook hier ;)! Werd ook best druk in jouw andere thread he? Spannend, je eerste ronde. Je hebt dus al een idee van je cyclus? 
 
@ Lepeltjelepetje. Ik zag ergens dat je zelfs na je eisprong de “pijn” kon voelen om het nog duidelijker te maken ? ik voel hem ook. Ik ga proberen om zonder ovulatie testen te doen, vind ze toch wel erg duur en kijken of het gevoel van de eisprong beetje op dezelfde dag is. 
 
@ vlindertje super herkenbaar die kwaaltjes was tot en met vandaag ook mega misselijk, vanmorgen ook nog terwijl de menstruatie er al bijna door was. En rommelede darmen had ik tijdens de zwangerschap ook zo erg last van dat ik dacht dat ronde 1 al raak was ???
 
@Kershje mijn lichaam heeft het talent om iedere maand andere symptomen te geven waardoor ik toch steeds ga twijfelen en hopen. De dagen van eisprong tot nod duren dan zooo lang. 
Terwijl ik alles tot mijn eisprong best goed los kan laten! 
 
Hoi! Ik volg mee! Sinds 4 maanden gestopt met de pil en nu de 2de ronde bezig... Ik dacht eerst dat het 'prijs was' maar bleek mijn cyclus ineens 10 dagen langer te duren... was dat balen! (vorige cyclussen waren wel regelmatig) Nu op naar de 3de ronde dan maar en weer geduldig zijn tot nod...!
 
Hoi dames, ik mag me ook melden hier, afgelopen weekend ongesteld geworden. Dit wordt pas ronde 2 na verwijderen spiraal. Mijn NOD is 5 oktober. 
Ik hou ook mijn temperatuur bij. Echt gek om te zien dat voordat ik ongesteld werd temperatuur ineens zakte! Bijzonder hoe je lichaam werkt.. 
Ik voel mijn eisprong niet echt.. let wel op mijn cervixslijm maar vind het nog wel lastig. Hele ontdekkingstocht zo ?
 
Ik kom hier ook mee kletsen, in de hoop veel positieve berichten te mogen lezen!
dit wordt onze eerste ronde, mijn onttrekkings bloeding zit er gelukkig bijna op! Geen idee wanneer mijn eisprong komt en hoe lang mijn cyclus zal zijn na 10 jaar de pil..
 
 
Terug
Bovenaan