NOD oktober 2018

@catlover: hier ook 5 oktober NOD. (volgens de app ?) ik test wel met een ovulatietest wanneer mijn eisprong is voor de zekerheid, maar merk het ook wel aan mijn cervixslijm
 
 
@mio: ja bij mij ook volgens de app, spannend! 
Ik heb een ovulatietest nog niet geprobeerd.. ik lees dat je die het beste smiddags kunt gebruiken, maar ik werk 5 dagen.. lijkt me heel gedoe om dat op mijn werk te doen ? hoe doen jullie dat? 
 
Ik heb die gewoon ‘s morgens gebruikt. En 1 keer na de middag (was in het weekend) om te kijken of het nog altijd een piek was ?
 
 
@Catlover,
 
ik deed de mijne als ik thuis kwam van het werk. Ik zorgde er gewoon voor dat ik 2 uur ervoor niet meer gedronken had.
 
@Amberle en Mio: Oh das ook nog een optie natuurlijk! Ik denk dat ik het deze ronde nog even zonder testen doe. Als het niet lukt, ga ik wel experimenteren met ovulatietesten :)
 
Haha ja lepeltje lepeltje, werd daar inderdaad druk. Niet erg maar dan ook leuk om even hier mee te schrijven. 
Ik zou vandaag mij eisprong moeten hebben. Uitgaande van de cyclus die ik met mirena had. Ondanks dat de cb test al 5 dagen knipperende smiley’s aangeeft, gaat hij niet naar vast over. 
Vandaag ook getest met een eenvoudige streepjes ovulatietest van Kruidvat. Die is behoorlijk  duidelijk, geen streepje te zien. Dus ook geen ovulatie die er bijna aan zit te komen. Het is een me een raadsel waarom cb dan zo fanatiek blijft knipperen. Overigens voel ik wel van alles in mijn buik. Steken, krampen, met name links. Ik probeer me er nu bij neer te leggen dat ik geduld moet hebben en mijn cyclus op gang moet laten komen. Nu ik duidelijk heb dat er deze maand waarschijnlijk geen ovulatie is, wil ik ook maar gewoon zo zsm ongesteld worden zodat er daarna wat regelmaat in komt.. 
ik zit in ronde 1 en heb nog geen ovulatie gehad, maar vind nu al dat wachten lang duurt....
 
Catlover die ovulatietest is echt een eitje :) 
 
die van cb moet met ochtend urine. Dus gewoon gelijk als je wakker bent. Het is het eerste wat ik doe ‘s ochtends. Daarna aankleden, haar en make-up en dan is de uitslag er wel. 
 
Die van Kruidvat mocht juist niet met ochtend urine.  Heb ik gewoon na het werk gedaan, kost je letterlijk vier minuten inclusief aflezen 
 
Hallo allemaal,
Een vriendin van mij adviseerde me dit forum dus ik dacht probeer het gewoon eens. Ik ben momenteel 26 en nu net na ronde 9 weer ongi geworden. Het is soms vrij frustrerend om dan ook om je heen te horen dat mensen na ronde 1 of 2 al meteen zwanger zijn (al gun ik het ze van harte begrijp me niet verkeerd!) Ook zijn er sommige vriendinnen in mijn naaste omgeving die het niet goed kunnen begrijpen waarom het bij mij langer duurt wantja ik ben toch 26 dan moet alles toch vlot gaan? Soms word ik er zelf een beetje moedeloos van. Mijn volgende NOD is pas 10 oktober, komende maand dus maar weer eens goed klussen en hopen op beter nieuws. 
Nou ik moet zeggen het was toch fijn om even dit van me af te kunnen schrijven. Succes allemaal! Ik duim voor jullie!
 
 
Terug
Bovenaan