NOD oktober 2019

Haha dank jullie wel. Was idd wel overduidelijk. Schrok mij kapot vanmorgen. Mijn man zegt wel hij moet nog wel duidelijker worden ? Maar voor mij is deze voldoende.
Heel apart weer dit meemaken.  

Ik voel me zo raar vandaag.. 
Borsten alsof ze gekneust zijn als ik ze induw.. Verder normaal.. Wel gevoelige tepels. Lage rugpijn, opgeblazen gevoel en spanning in de buik. Geen krampen ect meer. En duizelig en heftige hoofdpijn.. Zit nu 12 dpo ongeveer test op 9/10 dpo was negatief..
Pff.. Zit er echt een beetje doorheen omdat ik me zo rot voel en dat al de hele dag.. Ben echt op voor vandaag

Suzen Dank je wel! Wat een lieve woorden. 
Marr Aaah meis. Was echt aan duimen voor je.  Ik hoop dat je snel een positieve test in handen hebt. 

Farinda Allemaal mix feelings dus. 12dpo is nog vroeg hè! 

Ik kon me dus echt niet meer inhouden met testen. Vriendlief maar even lief aangekeken haha. Ik werd vanmiddag wakker(nachtdienst) met zo'n gevoel dat raak is.
gmkzam.jpg

Wel bij 10 dpo getest. Maar heb altijd korte lf fase vandaar. 

EvyH wauw een streepje! Dat ziet er goed uit!! Gefeliciteerd, hopelijk blijft alles goed gaan! ?
Hoe lang is jou lf meestal? Ik heb ook een korte lf en weet dan nooit zo goed wanneer je een vroege test zou kunnen doen ?

Terug
Bovenaan