NOD oktober 2019

farru: ik had dat de afgelopen 3 maanden ook, 4 dagen een druppeltje per dag bij mij liep het toen op niks uit.
Tot nu toe heb ik nog geen druppel gezien, zelfs niet aan het wc papier. Dus ik wacht nog ongeduldig af.

Jeetje meiden wat veel berichtjes! Ik lees alles mee, en hoop voor de meiden die nu wachten of onzekerheid hebben snel zekerheid! Mijn NOD is pas 20 oktober en ik ga aankomende week weer aan de slag met ovulatie testen :) Ik heb mezelf ook even toegevoegd aan het lijstje!

NOD 2 oktober – LiefMadeliefje – 30 jaar – 11e ronde (na mk september 2018) – 1ste kindje

NOD 2/3/4 oktober – Lapjesendraadjes – 37 jaar – 12e ronde (1e ronde IUI) – 1e kindje

NOD 4 oktober – XSamantha – 25 jaar – 3e ronde – 2de kindje

Nod 4 okt – evyh – 27 jaar- 4e ronde – 1ste kindje Nod 4 okt —humpje— 34 jaar— 1e kindje

NOD 4okt –Mienmien—37jaar—Ronde 9– 3de kindje

NOD 4 okt – Ilse Gebruiker10166831 – 27 jaar – Ronde 1 –  1e kindje

Nod 6 Okt – Farru – 29 jaar – ronde 9 – 1e kindje

NOD 6 okt – Maja – 27 jaar – ronde 4 – 1e kindje

NOD 6 Okt – EVSS – 24 jaar – ronde 1 – 1e kindje

NOD 6 okt – SaQua – 33 jaar – ronde 2 – 1e kindje

NOD 7 Okt – Snoepie – 32 jaar – ronde 4 – 1e kindje

NOD 7 okt – Lilaa – 28 jaar – ronde 1 – 1e kindje

NOD 8 Okt? – hetmeisje – 27 jaar – ronde 1 – 2de kindje (zoon van 8 maanden) 

NOD 9 okt – Chasey – 26 jaar – ronde 4 – 1e kindje 

NOD 10 Okt – XkArEn – 28 jaar – ronde 1 – 1e kindje

NOD 12 Okt – KSAS – 32 jaar – ronde 6 – 2de kindje

NOD rond 13 oktober of 19 oktober? – LV – 27 jaar – 2e ronde – 1e kindje

NOD 16 Okt – Filo – 28 jaar – ronde 2 – eerste kindje NOD 18 Okt – Zwindo – 28 jaar – ronde 5 (na mk maart) – 1e kindje

NOD 18 Okt – Aapje – 28 jaar – ronde 4 – 1e kindje

NOD 17-22 oktober? – Pimpeloentje – 25 jaar – 5e ronde – 2e kindje

NOD 20 oktober - Girlmommie - 30 jaar - 2e ronde - 2e kindje

NOD 23 oktober? – Niempje – 29 jaar – 1e ronde – 2e kindje

NOD 25 oktober? – Mystery – 39 jaar – ronde 3 – 6e kindje maar 1 gezamelijk

NOD 29 oktober – Zonnebloem90 – 29 jaar – 5e ronde – 2e kindje

IB, ja precies bij mij ook de 2e maand. Maar dan vandaag best wel wat lijkt op begin menstruatie. Vorige maand hetzelfde was maar 1 dag gevolgd door 3 dagen bijna niks en toen brak mijn menstruatie aan. Dus ik weet dat de kans heeeel klein is. Geeft me wel weer wat moed dat het bij jou deze ronde niet zo is.
Ook ik wacht het nog 1 ronde af en kijk dan wat ik doe. Want een cyclus van 24 dagen met lf van 10 is opzich nog prima

IB ik lees heel veel positieve verhalen over de kruidvattesten 2 voor 5 euro die gevoeliger zouden moeten zijn. Dus je zou die kunnen proberen.
Farru jeetje he wat balen dat je dit nu weer hebt. Hij wordt in ieder geval niet langer maar ietsje korter. Als je er over twijfelt zou ik gewoon even naar dat inloop spreekuur gaan bij je verloskundige. Misschien dat zij je dan wat meer duidelijkheid of in ieder geval even gerust kan stellen. 
KSAS spannend! Hopelijk vliegen deze 2 weken voorbij.

Voor de mensen die hun temperatuur bijhouden. Hoe pakken jullie dat praktisch aan? En welk type/merk thermometer gebruiken jullie. Ik had vannochtend 35.4°C eerst, dus dat vond ik wel wat raar, ik denk dat de thermometer niet zo gevoelig/correct is. 

Farru is idd vervelend. Ik heb dat 2/3x gehad. Maar dan was ik ook echt de hele dag aan hey bloeden en +/- week later werd ik weer ongesteld. Dat van mij was volgens mijn huisarts normaal. Maar jij hebt het wel erg kort idd. Klinkt als een innesteling. Maar ik heb daar eerlijk gezegd ook niet echt verstand ervan?
Ik heb net een Kruidvat test er tegenaan gegooid, maar die was negatief. Laat in de middag (tussen 16:00-18:00?) zal mijn voorraad zwangerschapstesten binnen komen. Ik ben aan het denken om mn potje urine te bewaren en vanavond een sensitieve test er tegenaan te gooien. Of heeft dit geen nut. En kan ik beter wachten tot 6okt??

XkArEN ik heb een Braun oorthermometer, maar ik heb geen ervaring met het temperaturen bij houden. Zo nu en dan heb ik wel eens gemeten maar kwam ik altijd rond 37 graden. Maar ik heb nooit echt bewust op de zelfde tijden gemeten. 
Hoop dat iemand je beter kan adviseren

Het is toch doorgebroken dus daar ben ik wel "blij" mee. Tenminste niet zoiets raars als vorige maand.
Ik ben hier dus echt niet bekend mee en op internet lees je dat een gemiddelde cyclus 28 dagen is. Ik ga er van uit dat 24 dagen niets heel geks is? EvyH jou menstruatie kwam ook eerder toch? Hoe lang is jou lf?
SaQua, ja ik denk inderdaad dat een huisarts snel zegt dat dit normaal is. Bloedingen in de 2e fase zijn inderdaad normaal. Ik ben benieuwd of dat effect heeft op het zwanger kunnen worden.. dus ik kijk de volgende ronde aan is het dan weer zo ga ik toch voor meer info.
XKarEn, ik heb die van action werkt perfect alleen heeft die 1 cijfer achter de komma. Ze raden 2 aan zodat je het echt precies hebt. Maar bij mij van 36,2 naar 36,7 vind ik duidelijk genoeg.

Nou ik mag me nog een keer aansluiten bij jullie.
Mijn volgende nod is 29 Oktober.. maar dan gaat mijn app uit van 28 dagen dus dit kan ook rond 25 okt zijn.

Terug
Bovenaan