NOD oktober 2019

Nenax wat balen dat je bloedverlies hebt gehad nadat je eindelijk een positieve test in handen hebt gehad na zoveel rondrs. Was het veel of echt maar een klein beetje bloedverlies? Als het best veel was met stolsels lijkt het me indd een mk anders zou het mogelijk nog iets anders kunnen zijn.
Bij een mk kan je nog hcg vasthouden waardoor je nog steeds positief blijft testen. Meestal loopt het dan wel af en zie je dit ook in de testen dat het minder wordt. Je kan altijd de vk bellen om daar langs te gaan voor een echo de huisarts kan dat namelijk niet. 

Hey Zwindo,
Thanks voor je snelle reactie! Het was veel, dus ik ga inderdaad uit van het ergste. Het is zo lastig, want je hoopt zo op goed nieuws.. snap je?
Ik hang nu in de wacht bij de HA, even zien wat hij zegt.

Maja, ow sorry! Inderdaad niet direct gezien. Ja weet je vorige ronde was zo vreemd en nu dacht ik dat kan toch niet weer.... dus wat dat betreft ben ik blij dat het heeft doorgezet en ik minder lang geduldig heb moeten zijn, had het natuurlijk liever anders gezien maar oké we kunnen niet alles hebben.
Ik hoop bij jou op een innestelingsbloeding. En dat je na dit weekend positief nieuws hebt! Maar houd in gedachten dat dit ook een aankondiging van je menstruatie kan zijn, zo had ik het 3 rondes geleden... vervelend he! Dat je lichaam besluit iets totaal anders te doen.
Normaal krijg ik voor nod wat puistjes en last van winderigheid (ja heel sorry maar dat is mijn menstruatie haha) maar dit keer nergens last van gelukkig, vorige ronde trouwens ook minder. Echg apart het vrouwenlichaam.
Nou ik probeer het positief te zien... ik mag dit keer mijn cb testen gebruiken hahah.
Normaal begin ik rond dag 11 of 12 met testen, maar als mijn cyclus 24 dagen gaat zijn moet ik dan eerder testen? Het is echt even wennen! 

Nenax, owwww nee!! Wat ontzettend erg als dat zo zou zijn. Ik wil geen valse hoop geven, maar er zijn zat vrouwen die toch nog een menstruatie hebben of bloed verliezen in het begin. 
Ik hoop dat dit het geval is. Maar inderdaad het is ook vaak het andere uiterste, meestal heb je dan stolsels en echt wel een hoeveelheid! 
Nogmaals ik hoop op het beste!

Zwindo. Ja die test drang is echt erg! Had ook niet verwacht dat ik zo’n drang zou gaan krijgen?. Ovu testen heb ik nog geen ervaring mee?‍♀️. Ik gebruik momenteel alleen de Flo app. Als het deze ronde niet raak is ga ik ovu testen proberen. Misschien ook wel handig om te kijken wanneer mijn ovu daadwerlijk is.  
Word dus nog ff paar daagjes afwachten en dan maar eens opnieuw testen *zucht*. 

Nenax, oh neeeeee, wat balen!! Misschien is het wel iets anders, maar snap dat je je zorgen maakt. En je hoeft je zeker geen zeur te voelen, iedereen zou hiermee de huisarts/verloskundige bellen... Heb je inmiddels iemand gesproken? Hopelijk konden ze er iets zinnigs over zeggen.

Bedankt voor jullie reacties ♥️. Inmiddels de HA aan de lijn gehad, ik moet volgende week opnieuw testen, dus het is weer afwachten.. 

Terug
Bovenaan