XkArEn Bij mij was de eerste echte menstruatie na het slikken van de pil wel heftig. Voorderest valt het nu mee.
Gebruiker10169502 Als je het gisteren gezellig hebt gehad dan zit het wel goed als je piek vandaag is. En dan morgen wellicht nog. Maar je moet doen waar je je goed bij voelt. Sperma blijft langer leven
Farru Bij mij is dat dag 29 dat ik ongesteld zou moeten worden. Dus 28 dagen cyclus en dag 29 NOD dag. Dat zou toch moeten kloppen? Dat je cyclus 28 dagen is vanaf het moment van je vorige menstruatie tot de laatste dag voor je NOD? Maar zoals jij het omschrijft is het ook wel logisch. Beetje gek. Bij mij geeft hij dus ook dag 15 als ovulatiedag aan. Maar ik testte op dag 14 (zaterdag) m'n piek.
Ik had vanochtend een klein beetje bruine afscheiding in m'n ondergoed ... vind dat toch echt een eng idee. Heb sinds vandaag nog gevoeligere borsten! Ik kreeg vandaag een knuffel van een leerling en ik verging echt van de pijn. Vandaag is dag 9/10 na ovulatie. Vorige keren begonnen m'n eerste tekenen van een menstruatie bij dag 12 na ovulatie ...
Ik hoorde vandaag van een oud studiegenootje dat zij helemaal niet bewust bezig waren met zwanger worden maar geen pil gebruikte en alleen condooms en ze gebruikte één keer geen condoom en pats, zwanger. Is toch lullig dat het bij sommige wel zo kan gaan. Kan daar op dat moment echt enorm van balen.
Ik ben 1,5 maand geleden bij de tandarts geweest en heb toen aangegeven dat wij bezig zijn met zwanger worden i.v.m. foto's maken enzo. Dus ik zou het gewoon aangeven en dan houden ze er sowieso rekening mee.
Zwindo Ja, vind ik ook. Je lichaam neemt je telkens in de maling en er is geen duidelijk signaal .... ja als je direct zou moeten overgeven op het moment dat de innesteling gelukt is. Of zoiets dergelijks. Soms denk ik ook, geef mij maar een week dat ik echt kotsmisselijk ben en het weet dan dit.
Vervelend dat je piek toch niet eerder is gekomen ... maar hij komt er wel aan! Ik heb dat ook weleens gelezen dat je rond je ovulatie ook wat bloed kunt verliezen. Maar zelf nog nooit meegemaakt.
KSAS Dat betekent dat je piek al is geweest. Ik denk dat je gisteravond dan je eisprong hebt gevoeld. Ik voel het ook altijd en je voelt wat steken. Kan soms weinig zijn maar soms heftig.
IB Ik snap dat het lastig is hoop te houden maar de kans is er nog wel. Dus het is mooi meegenomen als het wel zo is
EvyH Balen dat je toch ongesteld bent geworden zeg!
SaQua Welkom!
Mystery Jammer dat je afgelopen zondag toch ongesteld bent geworden na een positieve test. Wat een domper moet dat geweest zijn.
hetmeisje Wellicht toch je ovulatie? Want je hebt een knipperende smiley. Ik denk dat je smiley morgen duidelijk zal zijn.