NOD oktober 2019

IDK, wanneer denk je dat je gaat testen? (Als je menstruatie uitblijft natuurlijk...)
Dat is wel fijn dat je veel op de planning hebt. Huis te koop geeft veel te doen en te regelen!! Succes met de verkoop :)
nou ik denk dat het niet lang meer duurt, heb nogal buikpijn. Ik kan me niet herinneren dat ik de vorige keer zo druk ermee bezig was al vanaf het begin. Na een jaar ging ik me pas zorgen maken. 

ik vind het sowieso wel spannend. Eind augustus groen licht gekregen in het ziekenhuis omdat ik blijvende klachten heb betreft hart en bloeddruk, dus ik hoop nu gewoon dat ik deze keer we snel zwanger mag zijn. Maar goed! Ik ben al zo gezegend met mijn dochtertje, dat besef ik me wel enorm. Ik heb ook tijdens het gesprek in augustus besproken dat we niet meer proberen als blijkt dat mijn hart niet goed genoeg werkt om nóg een zwangerschap aan te kunnen. 

LauDK ohjeetje wat vind ik dat heftig om te horen! Op deze leeftijd al klachten!! Heb je daar altijd al last van gehad of op "latere" leeftijd? Ik hoop dat jullie dan inderdaad snel zwanger zijn.

lauDK jeetje heftig! en snap je helemaal wij dus ook voor de 2e dat voelt heel anders, je wilt het net zo graag maar er is minder druk en simpelweg ook minder tijd om er aan te denken haha

en nee nog geen idee wanneer ik ga testen denk volgend weekend ofzo mocht ik dan nog niet ongesteld zijn.. omdat ik zo t gevoel heb dat mn cyclus wat later opgang kwam 

Marr Ik gok dat ik maandag kan testen. Want afgelopen maandag sprong gehad als goed is. Maar app zegt de dinsdag (heb cyclus van 32 dagen). Heel misschien zondag proberen. Maar ben heel bang dat weer niks is. Dus misschien ook ontwijk gedrag. Vooral omdat mijn lichaam altijd precies op tijd is ? 
Farru Jaaa haar aan de wachtweken. Dat herinner ik mij niet meer van eerste zwangerschap. 

lauraDk Nou dat gaat je idd niet in de koude kleren zitten! Heel spannend voor jullie. En zo denk ik er ook over. Heb gelukkig een super lief meisje. Was mijn droom ook een dochter :) 

@farru, ik ben echt volle bak ongesteld ;) dus er is geen twijffel over. Ik kijk het gewoon volgende ronde weer aan :) ik kan evt daarna altijd nog advies vragen bij een verloskundige :) thnx iig voor je antwoord! Ik duim voor alle andere meiden op het wachtbankje!

@Farru ik heb er tijdens de zwangerschap last van gekregen. Helaas is het bij ons genetisch bepaald. Ik heb een goed gewicht en goede levensstijl maar toch hoge bloeddruk. Nu na 2 jaar is mijn bloeddruk goed genoeg om nog een keertje zwanger te worden, ik zal ook medicijnen moeten nemen nu, tijdens een zwangerschap en voor altijd daarna.
mijn man en ik hebben wel afgesproken dat we het nog 1x gaan proberen en als het niet lukt, of wel, dat we het bij die ene keer houden want ik heb grotere kans op (hersen)bloedingen etc. 

@IDK haha klopt, ik ben ook al zo blij met mijn dochtertje, ik wens ieder ander zonder kind het eerder toe dan mezelf.

Meiden,
ik heb net een test gedaan en kreeg een super super licht streepje! Had net weer zo last van mn borsten en vandaag voelde ik me alweer een stuk beter want gisteren 3x moeten spugen. Nu baal ik dat ik niet bij ochtend urine een test heb gedaan dan was die misschien duidelijker. Nu twijfel ik alsnog heel erg of ik wel echt zwanger ben? morgen maar weer een test doen?
meiden ik weet even niet wat ik moet voelen

Terug
Bovenaan