NOD oktober 2019

Hoi dames! 
Ik ben vanmorgen helaas ongesteld geworden. Al na 26 dagen. Ik heb dus weer een hele korte lf gehad. Vanaf wanneer zou dan een probleem zijn? Zijn er meiden die er ervaring mee hebben? En vanag wanneer ga je dan aan de bel trekken? Thnx meiden!

Hoop het ook dat hij alsnog positief wordt. Heb best wel last van mn borsten en heb enorme trek?
ook enorm chagrijnig maar dat kan ook komen omdat mn ongesteldheid eraan komt ?

Hoop het ook dat hij alsnog positief wordt. Heb best wel last van mn borsten en heb enorme trek?
ook enorm chagrijnig maar dat kan ook komen omdat mn ongesteldheid eraan komt ?

Girlmommie, ik lees en hoor hier verschillende verhalen over. Ik ken wel best veel vrouwen die met een lf van 7 of 8 dagen super snel zwanger zijn geraakt. Terwijl als je gaat lezen overal staat dat het sowieso 10 of 11 dagen moet zijn... 
Daarbij ligt het een beetje aan de menstruatie. Ik heb hier voor zelf contact gehad met mijn verloskundige omdat ik soms op dag 24 of 25 begin met wat bloedverlies en bruine afscheiding dat blijft een dag of 3 zo en dan pas breekt mijn menstruatie door op dag 28. Dus ik dacht ook dat mijn lf korter was. De verloskundige gaf aan dat die eerste 3 dagen niet meetellen! Omdat dat spotting is. Dus pas echt wanneer je menstruatie doorzet "minimaal 2 dagen vers bloed verlies" begin je met tellen. 
Ik weet natuurlijk niet of het bij jou heeft doorgezet. Maar misschien heb je er iets aan. Natuurlijk als je het niet vertrouwd kun je altijd naar de dokter of een verloskundige om advies vragen! (Een huisarts doet niet altijd snel iets aan een korte lf omdat dat normaal kan zijn)

Hi iedereen,
Ik heb PCOS en dit is mijn eerste ronde met clomid. Ik wist verder totaal niet wat mijn cyclus zou worden hiermee dus heb vanochtend de eerste test gedaan (werd verder niet gecontroleerd door het ziekenhuis met echo's) en had een vrij duidelijk streep (cyclusdag 29) maar ik heb later deze ochtend bloed ontdekt, nog niet veel en alleen bij het vegen (geen helder bloed tot zover) 
Ik weet dat dit niks ernstigs hoef te betekenen maar zijn hier meiden die dit ook hebben of hebben gehad? Ik wil maandag nogmaals testen en kijken of de streep nog duidelijker wordt. Ik voelde afgelopen week best wat krampen waarvan ik dacht dat ik eventueel zwanger zou kunnen zijn, maar deze zijn sinds vandaag ook stukken minder.
Hopelijk heb ik snel meer duidelijkheid :)

Liefs Angie

Hoi Angie, 
Wat bedoel je dat je hebt getest? Met een ovulatietest of zwangerschapstest? Bij t laatste, gefeliciteerd! Ik heb wel eens gehoord dat je rond je menstruatie dan toch een klein beetje bloedverlies kan hebben. Ik heb zelf met 11 weken zwangerschap toen behoorlijk helderrood bloedverlies gehad maar alles was gelukkig goed met de kleine (inmiddels bijna 2). Als je je echt zorgen maakt even de verloskundige bellen, die kunnen het beste een inschatting maken. 
Ik zit zelf nu op t 'wachtbankje' tot 29 oktober, ga 30 oktober testen. Merk dat ik t deze rond even wat slechter trek allemaal, lukt even niet zo goed om positief te blijven. Werkelijk iedereen in mn omgeving is zwanger van 1e of 2e kindje en allemaal in 1e of 2e ronde zwanger.

Marr, oh vervelend is dat he! Als het om je heen zonder enige moeite lijkt te gebeuren. Ik hoop dat je wat afleiding kunt vinden.
Ik heb er ook iets meer moeite mee met geduldig zijn. Gisteravond is mijn eitje gesprongen en ik merk dat ik het lastig vind om geduldig te zijn... dit ook omdat ik er een goed gevoel over heb! Timing was dit keer perfect, mijn man had niet in de gaten dat het gister en eergister al voor het echt was zeg maar dus die was ook niet te gefocused op presteren. Mijn eisprong gevoeld, alles volgens schema. Dan zou je zeggen dat het haast niet anders kan dan raak zijn.
Zul je zien dat de teleurstelling nog groter is als het niet zo is. Dus proberen veel afleiding te zoeken

AnneHs En is het inmiddels doorgebroken? Hoop het niet!! 
Marr  Ja dat begrijp ik wel! Was je bij je eerste snel zwanger? Ik merk vooral dat andere mensen het nu ook verwachten. Elke x opmerking. Staat jullie wel leuk hoor nog een baby. Joh sherlock. Maar ik merk wel dat ik iets meer kan loslaten dan eerst. Ik heb er al 1. Het zit allemaal goed van binnen. Heb een eisprong. Alleen nog ff blijven plakken.  Nog een weekje dan weten we het ! 
Farru dat klinkt al super positief!!! Maar idd wat je zegt. Ook al klinkt te mooi om waar te zijn hou maar nergens rekening mee. Ook al zit je goed. Daarna zijn er nog 381 factoren waar jammer genoeg minder goed kan gaan. Hoop echt voor je! Je bent al even bezig toch?

Hier nog een week wachten!! Vlak na eisprong onwijs krampen gehad en steken. Nu is dat gestopt maar borsten zijn nog steeds gevoelig. Normaal krijg ik dit volgens mij eerder richting ongesteldheiddag. Ben ook wel eerder moe. Maar ja. Factoren die we allemaal wel kennen en het tot niks leiden. Ik kan mij met eerste kindje ook niet alles meer herinneren. Wel dat ik echt dacht dat ik ongesteld ging worden door de krampen. 
Is weer rustig in dit topic zeg! 

Terug
Bovenaan