NOD oktober 2019

morgen mn nod.. ben zo benieuwd heb zelf t idee dat deze cyclus allemaal wat opgeschoven is na die gekke vorige ronde waarna ik na 5 dagen na nod ineens toch ongesteld werd.. we gaan het zien spannend

Zonnebloem90, jouw Nod is gelijk met de mijne toch? Of jij de 27ste? Bij de 1e was ik in 1x zwanger, dus ken dit niet en inder daad super veel mensen die er naar verwijzen of t rechtstreeks vragen: goh hij wordt al bijna 2 he? Nog geen behoefte aan een 2e kindje? Uuh jawel! Echt irritant. Ik heb mn eisprong (zoals gewoonlijk) niet gevoeld en nu maar gewoon afwachten. Bij de 1e weet ik ook niks meer qua symptomen enzo van t begin.. 
Spannend IDK! Ook testen morgen of wacht je nog een dagje?

Pff wat duurt het wachten toch lang.. mijn NOD is 22 okt. Maar ik heb nu steken in mijn buik dus denk dat het er wel aankomt.. stel het blijft nog uit test ik pas op 27 oktober. Ik weet nog van de vorige zwangerschap dat ik met testen zo ontzettend zenuwachtig was, dat ik liever ver genoeg overtijd ben.. stom maar ja

Zonnebloem: nee het is nog niet doorgebroken en vandaag twee keer overgegeven en super misselijk. Zou het dan toch? 
Ook ergens in mn achterhoofd dat het een soort griepje is. 
bij mijn zoontje moest ik ook twee dagen voor mn NOD al overgeven en ben ik de eerste drie maanden extreem misselijk geweest. 
spannend!

Zonnebloem90, ja daarom als het alleen om de timing ging waren we hier allemaal al 10x zwanger geweest.
We wachten maar "rustig" af... We zijn sinds Maart/April echt bewust bezig zeg maar. Temperaturen, ovulatietesten, enz enz in Januari hebben we besloten dat het wel mag maar toen zijn we niet zo bewust aan de slag gegaan. Dus ronde 7 of 8 nu. Spannend voor jou nog een week! Lastig he dat je aan absoluut niks zeker kunt merken dat je zwanger bent. 
@IDK, spannend! Wanneer ga je testen?

Bij mijn vorige zwangerschap heb ik 10 dagen overtijd getest en die dag kreeg ik ook pas last van kwaaltjes. Nu is mijn NoD bijna en ik voel nog niks, alleen steken zoals bij menstruatie dus ben bang dat ik naar de volgende ronde ga..

Bij mijn vorige zwangerschap heb ik 10 dagen overtijd getest en die dag kreeg ik ook pas last van kwaaltjes. Nu is mijn NoD bijna en ik voel nog niks, alleen steken zoals bij menstruatie dus ben bang dat ik naar de volgende ronde ga..

spannend dames die rond nod zijn! ik wacht nog met testen, wat ik al zei ik denk dat mn cyclus toch beetje overhoop is, had tot afgelopen woensdag zoveel afscheiding...
bij mn 1e teste ik pas na een week positief maar dat werd mk toen die ronde erna had ik zoiezo een week gewacht dus dat doe ik nu ook maar!
gelukkig lekker druk , ons huis te koop gezet en morgen komen kijkers dus wel andere dingen aan mn hoofd :)

Terug
Bovenaan