NOD oktober 2019

Hier ook op het wachtbankje........ dit is de 2e ronde. De eerste ronde na 31 dagen ongesteld en toen had ik mijn eisprong ook gevonden. Vandaag is dag 31 van de 2e ronde en nog geen menstruatie. Maar voor mijn gevoel ook echt niet zwanger. Deze ronde ook ovutesten gedaan en 9 dagen een knipperende smiley gehad. Dus of en wanneer ik een eisprong heb gehad??? Als mijn cyclus hetzelfde was als ronde 1 dan zou ik mijn eisprong hebben gehad toen ik ziek was. Maar voor mijn gevoel had ik die vorige week.. toen  steken in mijn buik of was het toch de innesteling.... zo spannend!ik durf ook echt niet te testen morgen, omdat ik denk dat door de griep mijn cyclus is veranderd..... en dan zou ik pas volgende week ongesteld moeten worden...

morgen mijn NOD. Ik wil opzich nu wel testen maar aan de andere kant, mijn lichaam heeft me al zo vaak voor de gek gehouden dus ik zal netjes wachten... als de menstruatie uitblijft haalt mijn man zaterdagochtend een test...

Helaas net wat bruin bloed bij afvegen dus dat betekend dat mijn menstruatie morgen of overmorgen begint. Jammer dat het deze ronde niet gelukt is. Ben in juni gestopt met de pil maar lange cyclussen. Deze cyclus was als ik morgen ongesteld wordt 40 dagen. De vorige keer 55 dagen dus dit is al wel beter. Maar eerste ronde waa 39 dagen. Dus ben super benieuwd wat de volgende ronde wordt. Hoop niet weer 55 dagen.. 
Iedereen heel veel succes en misschien tot in de november groep, maar hoop voor jullie van niet. Blijf wel meelezen. 

Effe een update hier.

Heb gelukkig veel afleiding hier. Zit op het wachtbankje. 

Heb mijn dochter aangemeld op de nieuwe school. Vandaag bellen ze terug of ze in de muziekles komt. Speciaal voor kids die gek zijn van muziek. Leren een muziekinstrument en krijgen 2 uur orkest muziekles. Ipv normale muziekles. Mayke is gek van muziek, dans en zingen. Ze is 11 en heeft ook al haar 1e liedje geschreven hihihi.

Verder ben ik druk bezig met dingen te verkopen en over te verhuizen. Ga samenwonen met mijn vriend.

Balen voor diegene die ongesteld zijn geworden en gefeliciteerd voor de zwangeren. Ik ga pas dit weekend of later testen. Twijfel nog.
Lees wel verder mee hier

Wat spannend AnneHS! Toen ik zwanger was van mijn 1e zag mijn allereerste positieve test er ook zo uit :) (mijn dochter is nu 1.5!) is die van de action toch? Ik hoop dat je testje van vandaag duidelijker is!! 

Terug
Bovenaan