NOD oktober 2019

En ineens veel weer richting de NOD! Toch weer spannend zo!! 
Kan alle andere berichten niet terug lezen dan ben ik weer alles kwijt  
hetmeisje Wat ontzettend tegenstrijdig zeg zulke berichten. Hoe lang ben je nu over tijd? Of is dat lastig te zeggen qua cyclus ?
Hier nog een weekje ongeveer! Gaat nu nog goed. Denk alleen tegen zondag aan...... heb geen vroege testen in huis gehaald. 
Heb allemaal mix feelings momenteel. Hoop dat ronde 5 raak is voor ons ????

Zwindo ja dat klopt dat ben ik geweest met een knipperende smiley continue bij de ovulatietesten... Heel irritant maar ik denk dat degene die een onregelmatige cyclus hebben dat gevoel waarschijnlijk ook hebben 

Zonnebloem90 is je NOD volgende week dinsdag? Spannend zeg!
Gebruiker10060802 en zonnebloem90 ik heb nog geen NOD omdat ik na de bevalling (zoontje van bijna 10 maanden) nog niet ongesteld ben geweest door de borstvoeding wordt mijn eisprong onderdrukt ik hoop met 12 maanden te stoppen met de borstvoeding... Dus ben benieuwd.. Want dan komt het hopelijk weer terug. Maar het kan dus dat ik zwanger ben voordat ik ongesteld word dus ik zou eigenlijk best graag ongesteld worden dan weet ik iig dat ik weer vruchtbaar ben.. Maar ik heb allemaal ovulatietesten gedaan en daar kwam de hele tijd niks uit en nu al 3 keer van dat slijm gehad. Nu vandaag weer heel veel slijm. En dus misselijk maar ik heb geen ovulatietesten meer en die van de Kruidvat gaf ook de hele tijd positief aan dus ik denk dat ik andere koop. Volgens mij is die van Sensitest ook wel goed toch? 

Hetmeisje Mmmmm ik gebruik altijd ovulatie testen van de action. Werken heel goed. 
Zwangerschapstest geeft nog steeds negatief aan? 
Is het een speciale reden dat je snel achter elkaar wilt hebben je kinderen? 

Meiden, ik kon het niet laten vanmiddag een CB gehaald en ik ben zwanger! Pas 1-2 weken dus nog heel pril maar ben zo blij met de bevestiging!
lieve meiden ik hoop dat jullie ook allemaal snel positieve testen krijgen 

AnneHS, gefeliciteerd!! Super leuk! Een gezonde zwangerschap gewenst.

AnneHS gefeliciteerd!! Ik hoop op een mooie zwangerschap voor jou! 
Zonnebloem90 ja nog steeds negatief. Vandaag nog eentje gedaan. Nu maar aan een wijntje :). Geen speciale reden om ze snel achter elkaar te hebben. We vinden het leuk om niet een al te groot leeftijdsverschil te hebben. 

AnneHs Yeah! Nogmaals gefeliciteerd! 

hetmeisje Wat balen zeg!! Ik werd na 8 maanden bv weer ongesteld. En heb tot een jaar gegeven. Raar soms het lichaam. Geniet van je wijntje! 

Terug
Bovenaan