NOD oktober 2019

Hoi meiden, weer een test gedaan vanmorgen en moet zeggen deze is wel iets duidelijker maar is nog steeds niet echt overtuigend. Vandaag zou ik ongesteld moeten worden. Spannend! 

wntdmv.jpeg

AnneHS gefeliciteerd :)
Zo zag mijn test er ook uit op mijn NOD. Ik dacht toen ongesteld te worden omdat ik gewoon mega krampen had.
Hoop voor je dat je een plakkertje :) hebt en er geen ongesteldheid komt.

Over 2 dagen een Clearblue er tegen aan gooien met weken indicator.

Hey iedereen, ik kom voor het eerst kijken op deze forum :). Ik heb aanstaande vrijdag mijn nod. Vanochtend een test gedaan (kruidvat 2 voo 5 euro). Was helaas negatief maar ik weet ook dat het nog te vroeg was om te testen.. Ik wil nu zaterdagochtend testen, kan echt niet wachten maar toch heb ik nu zo'n gevoel dat het niet raak is omdat ik vanochtend al een negatieve test heb gehad (ook al weet ik dat het zaterdag anders kan zijn haha)

Niempje: dankjewel! Mijn man wil het nog niet echt geloven dus die zei ook al over twee dagen een CB dan weten we meteen hoe lang. 
ben stiekem toch wel heel erg blij. Had er deze ronde al helemaal geen rekening meer mee gehouden omdat we op de goede dag niet hadden gevreeen. 

Gebruiker10060802 het kan nog steeds hoor dat je zwanger bent! Ik hoor wel van velen dat het beter is om op je NOD te testen idd.
AnneHS gefeliciteerd!! Ik ben benieuwd naar je cb test over 2 dagen. 
Ik ben ook continue aan het testen maar telkens negatief.. Ik heb van het weekend gehad dat ik echt een dag ontzettend misselijk was en toen wat krampen zaterdag.. Dus ik dacht misschien toch zwanger maar helaas...vind het wel heel erg irritant want ik kan ook niet echt ervanuit gaan dat ik niet zwanger ben omdat ik niet ongesteld word maar weet dus ook niet wanneer ik moet testen. Het kan zijn dat ik niet vruchtbaar ben door de borstvoeding maar ik heb dus wel dat slijm gehad en lees wel dat dat het begin is dat je weer vruchtbaar wordt.. Maar nog geen ongesteldheid. Gister dus wel een beetje bruin in mijn onderbroek... Maar vandaag niks meer. 

@hetmeisje: Zo irritant dat je telkens negatief bent maar niet ongesteld wordt.. Wanneer was je Nod? Ik hoor ook wel eens dat mensen 4 dagen na hun Nod positief testen

AnneHS ik zie ook een streep hoor. Dus ik zeg gefeliciteerd! Over 2 dagen nog een CB test met wekenindicator voor de bevestiging.
hetmeisje wat vervelend dat je nog steeds zoveel onduidelijkheid hebt met je cyclus je had eerder toch ook steeds van die positieve ovu testen of was dat iemand anders?

Terug
Bovenaan