NOD oktober 2020

@littlebite dat is idd een hele knaller. Mooi gezellig maken vannacht. 

@dromertje hopelijk vind je snel een oplossing. Idd wat belgogormano zegt het ligt niet aan je vruchtbaarheid. 

@kimkim het duurt zo’n 11 tot 14 dagen na je eisprong voor je Menstruatie. Ik tel altijd 14 dagen na de eisprong om als nod te tellen. 

@alittlebit zeker een knaller!
@dromertje wat vervelend! Veel succes
Ook @mamavanloesje hier ook wel echt hetzelfde, gaan er helemaal voor maar soms ook wat lastig voor de man hoor! ?
Vorige maand had ik het idee dat ik de innesteling voelde en dat die niet was gelukt. Ik heb de hele week al last van m'n rug en vooral de onder rug. Gister steekjes en vanmiddag echt een krampachtig gevoel in de baarmoeder?? Geen idee of het de baarmoeder is en wat ik moet voelen natuurlijk maar misschien erg vroeg voor innestelingspijn??? maar goed laten we het hopen!

Hallo! 

Ik sluit me ook graa gaan. We zijn bezig met een tweede kindje. :) Bij onze eerste was het direct de eerste maand raak, we gaan nu naar de 6e ronde dus tot nu toe valt het tegen... ;-) 

Ik heb altijd heel veel last van mijn eisprong. Zeker een dagdeel kan ik niet normaal functioneren van de pijn. Ik weet ook altijd precies of ik een eitje links of rechts krijg. Opzich wel altijd handig om te weten. 14 dagen later ook altijd ongesteld. Helaas wijken mijn maanden wel af, ene keer 23 dagen en dan weer 30 of meer. 

Veel succes allemaal deze maand :) Mijn verwachte nod is 22 oktober.

@BelgoGermano dank je wel. Ik hoop zo dat het iets kleins is, we wachten het maar even af tot ik een oproep krijg van het ziekenhuis. 

@ MamaVanLoesje dank je wel coor je reactie we wachten het af. 

hoop voor alle dames hier op een vruchtbare maand oktober ?

Hoi Allemaal!
Graag sluit ik me aan om lekker mee te kletsen.
Wij gaan in oktober voor onze eerste ronde voor ons eerste kindje!
Super spannend allemaal! Nod verwacht ik rond 21 oktober.
Hopelijk veel mooie berichten deze maand! 

@KimKim, wat MamavanLoesje zegt inderdaad: ik tel ook 14 dagen bij mijn eisprong op. Al heb ik ook wel eens een wat kortere LF.
@Dromertje, tjee.. wat pittig zeg. Heftige uitspraak ook wel hè, dat het dan aan jou ligt. Wie weet is het inderdaad iets als je hormoonspiegel oid, maar dat kunnen ze dan vast verder met je/jullie uitzoeken? 
@TMAAM, wat spannend weer! Ik herken wel wat je zegt, ik heb vorige cyclus ook het idee gehad dat de innestelling niet goed is gegaan. Paar keer kort bloedverlies gehad tussendoor met een korte dip in m'n temperatuur die daarna wel hoog bleef. Gek hè, hoe ons lijf werkt. Ik wens je heel veel succes en duim voor je! :) 
@ de nieuwe dames, welkom!! 
Ik heb toch nog even een ovulatietest gedaan zojuist, kon het niet laten.. ? Mijn piek is geweest, wat ik al dacht. Dus denk dat ik gisteren mijn eisprong had. https://www.mupload.nl/img/vupdry1f0n1k.jpeg 
Temperatuur is nog niet enorm gestegen, maar wel iets. Dus afwachten maar. Gisteravond geen laatste 'lucky shot' meer gewaagd, we waren allebei niet zo in de mood. De avond ervoor wel, dus dat zou ook voldoende moeten zijn. 

@alittlebite, spannend! Ach, als het goed is blijven de zaadcellen wel even rondhangen toch, dus dan is de dag ervoor toch ook geen probleem :).
@Saar, leuk, ook de eerste ronde en eerste kindje! Ik merk dat ik er niet echt zenuwachtig van wordt maar het eigenlijk allemaal super leuk vind. Gewoon het idee dat er iets in je kán groeien.

Ik ga overigens geen ovulatie testen doen voorlopig. Voor ons is het pas de eerste ronde en we genieten er vooral heel erg van. Mijn gevoel zeg dat er deze maand niks gaat gebeuren en eigenlijk ben ik nu meer zenuwachtig voor mijn eerste normale menstruatie, hoe die zal zijn.
Toch apart dat je al die jaren alles onder controle had door de pil te slikken en hoe alles dan toch ineens veranderd door ermee te stoppen, had niet verwacht dat het zoveel impact zou hebben, en dan met name emotioneel...

Terug
Bovenaan