NOD oktober 2020

Helaas ongesteld geworden vannacht ?
Had juist t idee dat t raak was?
Meer meiden bij wie t nu langer duurt en t de eerste x wel heel snel lukte? Gaan nu naar de 6e ronde. 
Vorige maand voor t eerst ovulatietesten gebruikt maar had mn ovulatie goed ingeschat en mn cyclus goed in beeld. Tot nu toe ook echt op de juiste momenten seks gehad. Zo jammer mja gewoon geduldig afwachten en hopen dat er een 2e mag komen. ?

Hoi mama dtje, 

Hier hetzelfde! Eerste kindje direct raak en gaan nu ook naar de 5e ronde. Ik ga nu ook voor het eerst ovulatietesten gebruiken, gewoon om te bepalen of we tot nu toe een beetje goed zitten. :)
Moet zeggen dat het nu allemaal anders voelt m'n lichaam, snap je wat ik bedoel? Ik lijk overal meer last van te hebben (super pijnlijke eisprong, veel heftiger menstruatie) 

Hi allemaal, 
Ik klets ook graag met jullie mee ? Ronde 1 voor een 2de kindje. 8 okt mijn nod. Bij de eerste was het na ronde 5 raak. Toen gebruikte ik wel anticonceptie en nu vanaf de geboorte van onze eerste niet. Ik gebruik voor nu ook geen ovulatietesten, maar heb het de afgelopen maanden wel bijgehouden via een app. 
We vinden het beide heel spannend! Hopen op een hoop mooie berichtjes ?

Jammer @mama dtje
blijkt maar weer het lichaam houdt vaak altijd voor de gek..
bij mij ronde 4 voor de eerste. Eind mei gestopt met de pil. Zit nu op cyclus dag 26 en eisprong is nog niet geweest. Ik doe elke dag een ovulatietest. Vorige maand cyclus van 43 dagen. 

heb dus geen idee wanneer NOD is, eerst maar de eisprong afwachten ?

Ik heb een vraagje aan jullie.. sinds donderdag avond ben ik iedere avond al niet lekker. Misselijk en veel overgeven. De volgende ochtend is het ook weer weg. S'ochtends heb ik nergens last van. Ook heb ik sinds deze week last van maagzuur. Nooit eerder gehad.. Sinds vandaag ook wat last van steken in mijn onderbuik en bij mijn eierstokken, van mijn rug heb ik ook steeds meer last.  heeft iemand dit eerder gehad? Of iemand die met de zelfde symptomen zit?

Sluit graag aan in deze groep ben vandaag ongesteld geworden. Mn NOD kom ik nog even op terug haha. 
Kan meepraten met mama dtje en EvanS. Onze eerste kwam in ronde 3. We proberen het nu al sinds januari, maar heb een MA en vroege miskraam gehad.
Zit nu in ronde 2 na de vmk. Deze menstruatie voelt weer als vanouds. Had vroeger altijd veel buikpijn ook toen ik van mn eerste zwanger probeerde te worden. De pil onderdrukte dat, maar vanaf januari tot vandaag had ik deze pijn niet meer gevoeld. Dus ben eigenlijk blij met de pijn in de hoop dat mn lichaam weer functioneert zoals het hoort?

@goodluck wanneer is je nod? Al een zwangerschapstest gedaan? Kan je verder niet helpen met deze symptomen 

Terug
Bovenaan