NOD oktober 2020

@alittlebite we lopen precies gelijk. Ik heb vandaag niet meer getest maar woensdag en gister een positieve ovulatie test gehad. Ook gisteravond niet de mood gevonden om nog wat te doen. Hopelijk de woensdagavond voldoende geweest. 
kom ik uit op mijn nod op 8 oktober ??

@dressuurmiep Ja super leuk! Ben zo benieuwd naar alles, hoelang gaat het duren wat ga je voelen. Wij gaan ook zonder ovu testen beginnen. Ik ga af van de app die ik gebruik en de signalen die mijn lijf geeft.
Wanneer ben je gestopt met de anticonceptie? 
Hopelijk voel je je snel weer jezelf! 

@alittlebit
@mamavanloesje
mmmm dan zou het dus betekenen dat ik over 5 dagen me NOD al heb ipv 3 oktober......... ik ga het toch maar even aan kijken en als ik dan over 5 dagen niet ongi ben geworden ga ik maar voorzichtig testen dan denk ik..

Jeetje, wat heb ik pijnlijke borsten! Niet normaal dit. Ze zijn veel harder dan normaal en als ik aan het einde van de dag m'n bh uit doe doet het echt zeer. Nod is pas over een week dus lijkt me een kleine kans dat het daar iets mee te maken heeft.. 

KimKim en Tmaam, hebben jullie al wat kwaaltjes (gehad)? Tmaam, jij had ook steekjes toch op 5 dpo. Ik heb sinds de eisprong een drukkend gevoel en af en toe krampjes. Gister avond leek het in eens of ik behoorlijke steken in mijn baarmoeder had, had wat weg van menstruatiepijn. Ik denk niet dat dit iets betekend omdat ik nu pas op 4-5 dpo zit. Maar we gaan het zien! :) Misschien is dit ook wel iets dat gewoon bij mijn cyclus hoort. Ik merk wel dat ik nu in ronde 2 het gevoel heb dat ik niet zoveel ontpil symptomen meer heb zoals vorige ronde. Ik ben nogal ongeduldig, haha! De dagen mogen wel wat sneller gaan nu. ;)

@Dressuurmiep
Dat vind ik ook spannend het idee om te wachten naar de eerste 'normale' menstruatie. Die controle is toch fijner dat je weet welke dag het anders ging beginnen.
Maar de controle loslaten is uiteindelijk voor een goed doel!

@alittlebit oh echt!? Wat bijzonder.. Ik ben echt heel benieuwd, het gaf me wel goede hoop voor de volgende ronde. Geen bloedverlies overigens.
@lautjeF nou dat had ik precies ook, drukkend gevoel en steekjes. Normaal heb ik dit niet. Ook op dpo 5 idd! Haha bijzonder, ben heel benieuwd wat dit betekend (vorige keer had ik.dit op dpo10 dus 5 dagen voor nod) Verder voel ik me nu niet anders dan anders, wel beetje opgeblazen gevoel soms dat wel. En erg moe maar dat zal wel gewoon van het werk zijn van afgelopen week.
Als ik volgende week geen positieve test in handen hebt, dan kan je lichaam je goed voor de gek houden zeg maar ?
Welkom nieuwe dames! Bijna oktober. Heel veel succes allemaal (en veel plezier ?) en op naar veel positieve testen!

Hoi meiden, de dagen lijken bij mij echt voorbij te kruipen, hebben jullie dat ook? Ik ben echt zo ontzettend moe, als ik mijn ogen een uur open heb gehad kan ik al wel weer slapen. Ik had dit ook toen ik in de week naar mijn nod toen ik van mijn zoontje zwanger was. Ik wil mezelf natuurlijk niet te veel goede hoop geven, merk dat ik dat best lastig vind. Meer die dat herkennen die al een zwangerschap gehad hebben?
Nog zo iets raars, toen ik zwanger was van mijn zoontje rook mijn urine ook zo vreemd. Nou die vreemde lucht nu weer..
laat het maar snel oktober zijn! Vandaag wel nog even genoten van een wijntje op mijn verjaardag ?

Terug
Bovenaan