NOD oktober 2020

@TMAAM en @moedervanLoesje. 
bedankt voor jullie reactie 
Zie foto hieronder. bovenste was gisteren. middelste vanmiddag en onderste vanmorgen. Vandaag dag 27. Was hij dan  toch gister positief? Ik gok het er maar op.  
https://www.mupload.nl/img/8aatnq5.jpeg

Dankjewel voor alle reacties!
@lautjeF gisteren avond weer flink misselijk geweest. Mijn borsten waren gisteren ook erg gevoelig. 
Mocht ik donderdag niet ongesteld worden ga ik vrijdag testen .. als ik kan wachten ;)

1 okt: Goodluck

1 okt. goodluck
2 okt: Zomerkind
2 okt: Ellaflora
3 okt: KimKim
3 okt: Tmaam
4 okt: LautjeF
6 okt: HappyH
10 okt: Mamavanloesje
11 okt: Dressuurmiep
14 okt: Poni
16 okt: BelgoGermano
20 okt: Droommaarzacht
21 okt: Kimmiex
21 okt: Saar-x
22 okt: EvanS
24 okt: JamieV
25 okt: Juliaa

Zo! Een hele lijst alweer. Wat een gezellige boel! Hopelijk heel veel mooie testen deze maand. 
@MamavanLoesje, haha, wat leuk! Kunnen we elkaar mooi een beetje updaten over hoe het gaat. In het lijstje sta je op 10 okt, is er wat veranderd of sta je gewoon verkeerd? ;-) 
@TMAAM, ik ben ook benieuwd. Hopelijk een goede maand voor je! :) 
@goodluck, spannend! Ik duim voor je! :) 
@xxNH, ik zou denken dat je je piek gehad hebt: volgens mij heeft niet iedereen een super positieve ovulatietest. Maar een expert zou ik mezelf er ook niet in noemen.. ;-)
Ik zet mezelf ook even in het lijstje:
6 okt: HappyH, x-Marina
8 okt: Alittlebite
14 okt: Poni, Lolaa
21 okt: Kimmiex
21 okt: Saar-x
22 okt: EvanS
24 okt: JamieV
25 okt: Juliaa

@xxnh lijkt mij ook dat je piek gisteren was. Het kan ook bijv een paar uur later bijv snachts heeft plaatsgevonden. Ik doe zelf ter bevestiging nu de smiley van cb 

Volgens mijn app is 10 oktober mijn nod. Maar ik heb ovulatietesten gebruikt en die was positief enkele dagen eerder dan de app aangaf. Dus ik denk 8 oktober nod. Maar laat de 10de staan want probeer niet te vroeg te testen. Als ik in mijn hoofd de 10de heb dan valt het misschien minder tegen. 

He meiden, leuk dat jullie reageren. @ juliaa EvanS, en nog een aantal die ook voor een 2e gaan! Evht "leuk" is  t niet om door te gaan naar de volgende ronde natuurlijk. Zie 4 pagina's terug ?
Het is druk hier! Ik houd t niet meer bij.
Heel veel succes allemaal ❤️ Ik lees zo nu en dan mee. 

6 okt: HappyH, x-Marina
8 okt: Alittlebite
14 okt: Poni, Lolaa