NOD oktober 2020

Jij ook succes Belgogermano! Misschien heb je een langere cyclus deze keer? Als ik een korte cyclus heb is mn ei meestal ook rond dag 12 en bij een langere rond dag 14. 

@goodluck Hoe gaat het nu met de misselijkheid? Heb je nog niet stiekem getest?
@zomerkind dat zou qua innestellingsbloeding wel kunnen toch aantal dagen voor je NOD? Verder geen kwaaltjes?
Ik zit nu op 7-8 dpo en voel me ook behoorlijk misselijk! Ik hoef verder niet over te geven, maar het scheelt er niet heel veel van geloof ik, haha. Pfffh ik heb echt zin om in bed te kruipen.

Fijn die lijst! Hou altijd wel van overzicht haha. En op zich ook nog wel een redelijke spreiding aan NOD's. 
LautjeF, Hier ook 7 dagen dpo..en beetje duf en niet zo lekker. Maar goed... weet ook dat je lichaam je soms flink in de maling kan nemen dus ik hoop nergens op. Dan valt het in ieder geval niet tegen.

1 okt: Goodluck
2 okt: Zomerkind
2 okt: Ellaflora
3 okt: KimKim
3 okt: Tmaam
4 okt: LautjeF
6 okt: HappyH
10 okt: Mamavanloesje
11 okt: Dressuurmiep
14 okt: Poni
16 okt: BelgoGermano
21 okt: Kimmiex
21 okt: Saar-x
24 okt: JamieV
25 okt: Juliaa

Ik vul 'm ook even aan :) 
14 okt: Poni
22 okt: EvanS

@HappyH ja dat is waar! Ik ken mn cyclus sinds stoppen van de pil nog niet zo goed want pas ronde 2, dus misschien heb ik dit in de toekomst elke maand wel. Nog een paar dagen geduldig zijn ;) 

Hi dames, 
Lees al wel een tijdje mee maar vind het ook wel leuk om mee te gan schrijven. Wij zijn bezig sinds juli 2019, met helaas een MA in juni. Mijn nod is 14 oktober:

14 okt: Poni, Lolaa
22 okt: EvanS

Hi meiden, ik heb mezelf er ook bijgezet. Even een maandje niet op het forum gezeten om het wat meer los te laten. Deze maand ook geen ovulatietesten gebruikt dus NOD iets wat onzeker, maar volgens de app 6 oktober. Nog geen symptomen verder maar daar ben ik wel blij mee, kan ik mezelf ook niet gek maken.

6 okt: HappyH, x-Marina
14 okt: Poni, Lolaa