NOD oktober 2020

@saar, 9 september heb ik mijn laatste pil gehad. Ik verwacht daardoor zelf nog niet al teveel van de eerste ronde want denk dat nog niet alle hormonen uit mijn loccham zijn.
Toch proberen we het wel gewoon, en we hebben een app, die geeft aan dt mij NOD 11 oktober is, maar dat weet ik dus niet zeker omdat ik na het stoppen met de pil nog geen natuurlijke menstruatie heb gehad. We wachten het gewoon lekker af :)

Hey Juliaa, succes deze maand!
Volgens mij kan je last hebben van de eerste symptomen vanaf 2-3 dagen na een bevruchting. Zou mss wel vroeg zijn, maar kan in ieder geval.
Hier dag 11, vorige cyclussen steeds eisprong op dag 12 maar nu nog geen verhoogde LH te bespeuren.

Wat kun je je zelf toch gek maken.. ik had gister morgen en vanmorgen ineens wat spotting met afvegen. Ben zo benieuwd hoeveel positieve testen er gaan komen hier!

Had me eerder al gevoegd bij nod oktober. Maar even afwezig geweest. Zit momenteel op dag 8 bloedverlies. Hele doos ob's is er al doorheen haha. Hopelijk is het toch echt snel klaar. Wel vaker wat langer gehad. Nog nooit 8 dagen. Normaal 5/6 dagen. 
Nod staat gepland op 31 oktober.
Succes deze ronde weer dames! Op een vruchtbare ronde! ?

Hier nog even het laatste lijstje dat ik gevonden heb. Vul gerust aan!
1 okt: Goodluck
2 okt: Zomerkind
2 okt: Ellaflora
3 okt: KimKim
3 okt: Tmaam
4 okt: LautjeF
6 okt: HappyH
10 okt: Mamavanloesje
11 okt: Dressuurmiep
16 okt: BelgoGermano
21 okt: Kimmiex
24 okt: JamieV

Leuk zo'n lijstje.
Heb het gekopieerd en mezelf er tussen gezet :) leuk om te zien wie bijna kan gaan testen ☺️

1 okt: Goodluck
2 okt: Zomerkind
2 okt: Ellaflora
3 okt: KimKim
3 okt: Tmaam
4 okt: LautjeF
6 okt: HappyH
10 okt: Mamavanloesje
11 okt: Dressuurmiep
14 okt: Poni
16 okt: BelgoGermano
21 okt: Kimmiex