Hé dames, leuk dat er hier zoveel gekletst wordt!
@Kimmie, wat een ellende zeg. Dat klinkt inderdaad alsof de boel in de war is. Al een tijdje van de anticonceptie af, dus misschien is dit een eenmalige ontregeling? Misschien door de teunisbloemolie, al zou dat toch niet moeten kunnen lijkt me? Ik gebruik het deze maand ook voor het eerst, maar leek weinig effect te hebben nog. Het lijf van de vrouw blijft iets wonderlijks...
@Happy, jaaa wat leuk zeg! Nou van harte en hopelijk loopt de test mooi op en kun je gaan genieten van je zwangerschap!
@Zomerkind, altijd weer zuur. Hopelijk pakt de volgende ronde beter uit!
@Gebruiker 10277092, leuk, we lopen gelijk op!
Ik moet zeggen dat de spanning bij mij nog wel meevalt, maar wellicht loopt het nog op de komende dagen. Ik heb veel afleiding komende week, dat helpt allicht ook.
Mijn app geeft wel aan dat mijn NOD 9 oktober is en dat mijn eisprong de 25e zou zijn geweest. Ik denk dat het de 24e was, maar ik zie het wel even aan de komende week. Hoe dan ook zit ik nu op 5-6 DPO en heb vanaf vandaag wel iets gerommel in mijn buik, met wat kleine steekjes zo nu en dan. Zegt niet zo veel, want ik heb de afgelopen cyclussen steeds vanaf mijn eisprong 'kwaaltjes'. We will wait and see.