NOD oktober 2020

Wie test er met ovulatietesten van Clearblue? 
Ik gebruikte voorheen de paarse maar twijfel om over te stappen naar de roze omdat de paarse bij mij 8 dagen een knipperende smiley geeft en ik daar niet zoveel aan heb volgens mij.

Iemand tips? Roze of paars gebruiken?

@mamaloesje zou je mij willen toevoegen NOD 20 oktober 1e kindje 3e ronden naar stoppen met de pil.
Leuk dat de eerste test positief is hopelijk is dat een voorboden voor de rest van de maand.

@Temp ik heb net de paarse besteld, omdat die wat meer dagen in kaart brengt. Heb nu die van Kruidvat gebruikt, maar die vind ik niet duidelijk.. bij mij is daar altijd wel wat zichtbaar waardoor je nooit echt een goed beeld hebt. Morgen zijn ze binnen en verwacht morgen t/m het weekend ergens mijn eisprong. Ben dus benieuwd of deze testen dan meteen een smiley geven ?
@mamaloesje, wil je mij ook toevoegen? NOD is 16 oktober denk ik! 

Wat spannend dames! Zo bijzonder hoe je lijf werkt als je er zo over na gaat denken. Hopelijk heeft iedereen een fijne maand ?

liefs!

DE roze testen van CB geven de 2 meest vruchtbare dagen aan. In deze 2 dagen (normaal op de 2e dag) heb je dan je ovulatie.
Bij mij werken ze prima! Steeds 2 smiley's (nooit meer of minder) ende 2e dag voel ik ook mijn eisprong. Gebruik ze graag omdat ik de rest van de maand dan "gerust" ben en het niet van moetes is :)

Hé dames, leuk dat er hier zoveel gekletst wordt! 
@Kimmie, wat een ellende zeg. Dat klinkt inderdaad alsof de boel in de war is. Al een tijdje van de anticonceptie af, dus misschien is dit een eenmalige ontregeling? Misschien door de teunisbloemolie, al zou dat toch niet moeten kunnen lijkt me? Ik gebruik het deze maand ook voor het eerst, maar leek weinig effect te hebben nog. Het lijf van de vrouw blijft iets wonderlijks... 
@Happy, jaaa wat leuk zeg! Nou van harte en hopelijk loopt de test mooi op en kun je gaan genieten van je zwangerschap! :) 
@Zomerkind, altijd weer zuur. Hopelijk pakt de volgende ronde beter uit! :) 
@Gebruiker 10277092, leuk, we lopen gelijk op! :) Ik moet zeggen dat de spanning bij mij nog wel meevalt, maar wellicht loopt het nog op de komende dagen. Ik heb veel afleiding komende week, dat helpt allicht ook. 
Mijn app geeft wel aan dat mijn NOD 9 oktober is en dat mijn eisprong de 25e zou zijn geweest. Ik denk dat het de 24e was, maar ik zie het wel even aan de komende week. Hoe dan ook zit ik nu op 5-6 DPO en heb vanaf vandaag wel iets gerommel in mijn buik, met wat kleine steekjes zo nu en dan. Zegt niet zo veel, want ik heb de afgelopen cyclussen steeds vanaf mijn eisprong 'kwaaltjes'. We will wait and see. :) 

@Alittlebite Ja moet zeggen.. de vorige ronde was de 1e ronde voor ons eerste kindje en toen vond ik het echt mega spannend. Nu ben ik er wat rustiger onder, maar dat kan wel veranderen in de wacht periode haha ? 

Gezellig dat er zoveel gepost wordt hier. We zien wel weer dat iedereen in hetzelfde schuitje zit, of aan het testen met ovulatietesten, of aan het klussen thuis of op het wachtbankje. 

ik zit nu op 7dpo. Gelukkig wat afleiding ( vrijdag trouwen en een weekend weg)
Ik weet nog niet wanneer ik zal testen. Ikzelf denk 8 okt mijn nod nav de ovulatietesten. De app zegt 10 okt nod. 

ik heb het lijstje weer aangevuld. 

Hee dames,
Wij willen voor ons eerste kindje gaan ?
Sinds september ben ik dus gestopt met de pil. Vorige week s’nachts kreeg ik erge pijn in mijn buik voelde als menstruatie buik pijn. Ik dacht nu word ik vast voor de eerste keer ongesteld maar nee niks aan de hand.. misschien was dit mijn eisprong? Sindsdien heb ik wel vage klachten, hoofdpijn, steek af en toe rechts onder bij lies (denk eierstokken?), vol gevoel savonds en af en toe pijn scheuten in linker onder rug.. we hebben natuurlijk al wel een paar keer gezellig gehad ?
Zouden dit ontpillings klachten zijn of toch ……?Ik weet niet wanneer ik ongesteld moet worden aangezien dit de eerst maand is..

Terug
Bovenaan