NOD oktober 2020

Happy, feli!!!
Zomerkind, balen!!! SUcces alvast voor de volgende ronde.
Hier dag 2 met positieve CB ovulatietest, dus vandaag ergens mijn eisprong. Gisteren al vast gezellig gemaakt en vanavond nog eens. Dan is het wachten.

Gefeliciteerd HappyH! ?
Balen zomerkind ?
Mijn nod is 8 okt. Merk dat ik steeds onrustiger word de laatste dagen. Net als dresseurmiep zegt je probeer er niet mee bezig te zijn, maar doe het toch ? Vind het zelfs spannender als toen bij de eerste 

@zomerkind ah heel erg balen:( hopelijk de volgende ronde meer gelukt en kan je alsnog in oktober een positieve test in handen hebben?

Lieve meiden is snap er niks meer van. 
Afgelopen maand voor het eerst met teunisbloem olie. Dus of het daar aan ligt geen idee. 
Vorige week zondag wat roze afscheiding. Dus was de vraag. Is het innesteling of ongesteld. 
Maandag toch ongesteld geworden. Minimaal. Tot aan donderdag ineens mega ongesteld. En vrijdag weer minder. 
En maandag laatste bruine bloedverlies gehad.  Dus na 8 dagen eindelijk klaar. 
Maar nu begin ik vandaag weer opnieuw te bloeden. Helder. Wellis waar niet veel maar toch heel raar. 
Mn ei is aanstaande merk ik aan slijm, en ovutest. 
Maar menn.. wat is mn lijf een rommeltje zeg

@zomerking, jammer dat het niet gelukt is :(. Hopelijk volgende ronde meer geluk. Hoveelste ronde was dit?

@kimmie, ben je al lang van de anticonceptie af, of is dit recent?

@dressuurmiep half jaar ben ik van de pil af. Dus vond het al gek. En natuurlijk kan het nog schommelen, maar andere maanden gewoon wel normale ongesteldheid gehad.

@belgogermano dit is mn 6e cyclus. Mocht ik aankomemde (want niet te hopen is uberhaupt) maar weer zo ongesteld worden, stop ik even met de teunisbloemolie. Misschien dat het toch een negatieve werking heeft bij mij. 

Terug
Bovenaan