NOD oktober 2020

Wauw wat vlot al, gefeliciteerd Happy met je positieve test :)!
Voor mij duurt het nog wel even haha... Ik heb nu ook de clear blue ovu testen waarbij ik de 4 meest vruchtbare dagen kan zien! Ik heb ze nog niet eerder gebruikt dus weet niet of deze anders dan de roze.

Ik voel altijd heel duidelijk m'n eisprong. Links of rechts, het verschilt per maand. Echt een klein steekje is het niet echt dus daar kan ik niet over mee praten ?

Temp ik gebruik de roze ovulatietesten van Clearblue en vind ze erg fijn. Meestal kan ik mn 2 vruchtbare dagen ermee vinden, maar vorige keer had ik er maar eentje haha. ze zijn gewoon lekker duidelijk of een leeg rondje of een smiley.? 

@ mamavanloesje, begrijp ik hieruit dat je zelf gaat trouwen? Als dat zo is, super leuk! Alvast een hele fijne dag gewenst!!! 
@alittlebit en gebruiker10276400, we lopen gelijk op! Spannend weer. Ik voel nu ook nog niks en eerlijk gezegd denk ik zelf dat we naar november gaan. Mijn dochter is nu 5, dus weet ook niet goed meer hoe het bij de eerste was, dus blijft afwachten en duimen!!! 
@zomerkind, ontzettend balen weer!! Houd moed en hopelijk volgende maand wel!! 

Ik ga idd zelf trouwen. We hadden het alleen zo anders gewild helaas door corona nu aangepast (alleen naar het gemeentehuis met klein aantal) en volgend jaar de dag zoals wij het willen. 

Nod is vrijdag, twijfel om morgen al te testen (toch maar even testen gehaald vandaag, had niks in huis). Ik word helemaal naar van het wachten hoewel ik weet dat het wel beter is. Hoeveel verschil kan 1 dag maken denk ik dan.. 

Hier nog steeds op het wachtbankje! Nog 3 dagen wachten. Durf niet eerder te testen. Ik heb buikpijn, voel me buik ook opgeblazen, is ook dikker dan normaal en echt last van mijn rug. Ik ben heel benieuwd, ergens denk ik ... maar durf het niet uit te spreken. 
Betreft de ovulatie testen van cb ben ik ook wel heel benieuwd naar voor de volgende maand mocht het nodig zijn. 
@mamavanloesje toch een hele mooie dag gewenst vrijdag!  
@ellaflora spannend! Veel succes!!

Zo'n onrustige nacht, gek gedroomd over zwangerschappen en baby's. Vanochtend dacht ik, ik ga gewoon testen ook al ben ik iets te vroeg. Wat denk je. Positieve test. Totaal in shock. Tig emoties. 

Terug
Bovenaan