NOD oktober 2020

[quote quote=10360276]Hoii meiden, hier 7 oktober mijn nod. Spannend. Voor m’n gevoel duurt het nog zo lang. nientje[/quote]

Altijd weer spannend! Hoe voel je je? 

Hey dames! Ik waai over vanuit de september groep, nog geen menstruatie maar ook geen positieve test dus ???????? Alles even een vraagteken haha! 
Ik weet dus nog niet m'n NOD maar lees en duim graag mee met jullie hier! Voor sommigen al goed gestart, gefeliciteerd! ? 
Succes allemaal meisjes. Maar dat moet wel lukken in deze halve lockdown toch ?

[quote quote=10360224]Zo’n onrustige nacht, gek gedroomd over zwangerschappen en baby’s. Vanochtend dacht ik, ik ga gewoon testen ook al ben ik iets te vroeg. Wat denk je. Positieve test. Totaal in shock. Tig emoties.[/quote]
Gefeliciteerd! ?

Gefeliciteerd Ellaflora! Wat leuk :) 
Ondertussen lijkt hier de Hcg lekker op te lopen, ik voel me alsof ik hier ieder moment de boel onder kan kotsen op mijn werk... bleeeh

[quote quote=10360313]Gefeliciteerd Ellaflora! Wat leuk ? Ondertussen lijkt hier de Hcg lekker op te lopen, ik voel me alsof ik hier ieder moment de boel onder kan kotsen op mijn werk… bleeeh[/quote]
Oh wat vervelend! Maar hopelijk is het wel een goed teken ??

Ellaflora, proficiat!!! Geniet ervan.
Hier zonet mijn eisprong gevoeld en gisteren het gezellig gehad... dus hoop ik opeen positief resultaat binnen 2 weken

Hier ook v.d week mijn eisprong gevoeld. Normaal niet maar was er nu mee bezig. Haha. 
Ook wij hebben het de hele week al gezellig. Nu duurt die 2 weken wachten wel heel lang haha 

Terug
Bovenaan