NOD oktober 2020

Vandaag 10 dpo. Heb het de hele dag enorm koud, en beetje pijnlijke rommelende darmen en wat krampen rond baarmoeder. Ben in eens super moe, hoofdpijn. Herkenbaar voor iemand hier? Of zal ik gewoon een griepje krijgen :(
Ik twijfel nog of ik zaterdagochtend ga testen of zal afwachten tot zondag of maandag. Ik heb nu namelijk al behoorlijke testdrang haha.
@AnneCH wij hebben wel dag van de positieve test en dag er na geklust, gewoon omdat we zin hadden en niet per se omdat het beter is haha.
@Marina het best zou zijn om te wachten tot 14 dpo, maar dan moet je wel zoveel geduld hebben ;) 

https://ibb.co/5Rv6zhQ
Heb even een foto geüpload (denk ik, hoop dat t werkt). Maar vanavond een 2e keer getest om te zien of het streepje sterker werd en dat wordt het! Heel fijn :) toch wel een bevestiging. 
Hoop dat het niet vervelend is voor degenen die nog wachten dat ik zoveel deel. Ik duim nog steeds net zo hard met jullie mee :)

Gefeliciteerd @HappyH die streepjes zijn niet te missen!!!!

Ik ben echt zo ontzettend heftig ongesteld joh, ben er gewoon ziek van. Ik hoop dat er veel positieve testen komen in oktober, ik kijk er naar uit dat m’n menstruatie voorbij is!

@Lautje, het is een beetje met vlagen maar wel door de dag heen steeds een beetje.
Oh zomerkind, gatsie. Hopen dat t een goede grote schoonmaak is die ruimte maakt voor een vers eitje ;) 

Dankjulliewel voor alle lieve berichten! Het blijft spannend, ben toch wel angstig dat er nog iets mis gaat. Durf nog niet echt blij te zijn. Vriendlief vertrouwt de Action testen niet dus hij heeft vanmiddag een CB gehaald die ook meteen het aantal weken voorspelt.
Morgenochtend weer testen en in de tussentijd hopen dat ik tijdens het toiletbezoek geen bloed tegenkom.  Qua klachten niet zoveel, voel me vrij normaal. Wel onwijs harde en gevoelige borsten, een week nu ongeveer. Heel af en toe misselijk, maar niet ondragelijk. Ik voelde me niet helemaal mezelf, dat gaf mij eigenlijk het gevoel van 'zou het dan toch' maar durfde dat nog niet te 'geloven' tot de test vanochtend: zie je wel! 

@HappyH dat is zeker duidelijk! 
@EllaFlora herkenbaar had mijn man toen ook. Heb bij onze eerste ook eerst getest met een action test en nog eens met cb met weken. 

Hoi meiden, 
Ik sluit me ook aan bij NOD oktober. Mijn eisprong word verwacht rond 5 a 6 oktober. Pas net klaar met mijn menstruatie en door. Vind dat altijd wel een omschakeling. Je moet er niet mee bezig zijn, maar ik ben dit toch wel. Ben ik de enige die zo denkt? 
Ik heb het er ook steeds moeilijker mee. Mijn wil is zo groot. Beste vriendin bijna uitgerekend. Dochter lief wel heel graag grote zus worden. Zoveel dingen die toch mee spelen. 
Ik probeer positief te blijven.
Voor iedereen die al positief getest heeft gefeliciteerd

Terug
Bovenaan