Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Wat leuk dat er al positieve testen zijn, en als ik het goed heb gevolgd ook nog getest voor de verwachte NOD
Mijn menstuatie loopt ten einde (begonnen op 26 september, cyclus van ong 27-28 dagen), dus aankomende week gaan we beginnen. Ik verwacht dat mijn eisprong de 9de is.
Ik heb besloten om de eerste keer nog geen ovulatie test te gebruiken. Ik ben namelijk vooral erg benieuwd of ik zelf kan merken wanneer ik vruchtbaar ben, en mijn eisprong is. Ik heb daar nooit eerder bewust opgelet namelijk.
Wat raden julie aan? Om de dag seks? Of rondom de verwachte eisprong elke dag seks, dus bijvoorbeeld dag ervoor, dag zelf en dag erna? Te veel is niet percé beter toch?
Als ik me niet vergis is elke dag niet perse nodig omdat een eicel ongeveer 12 uur kan overleven en een zaadcel 3 dagen? Daarom kan om de dag ook prima.
Wij waren wel elke dag actief maar dat is volgens mij niet "beter" haha