NOD oktober 2020

@astrid-Lynn In welke ronde zit je nu en hoe ging het bij je dochter ? Ik had het bij mijn eerste zwangerschap ook erg. Ookal lukte het gelukkig vrij snel het duurde voor mijn gevoel echt al lang. En om mij heen raakte veel mensen zwanger. Ik was uiteraard super blij voor ze maar als je het zelf zo graag wil dan is dat best lastig. 

Astrid-Lynn, komt bekend voor hoor. Hoelang zijn jullie al bezig voor een 2e?
Hier steeds vanaf mijn eisprong tot nod een opgeblazen gevoel en trekkende/zeurende pijn. Heeft nog iemand dat? 

Vanochtend weer getest, dit keer met een test van CB. Nog steeds zwanger en 2-3 weken in beeld. Voor alle dames hier veel succes en liefde gewenst deze maand! 

Bij mijn dochter zijn we 10mnd bexig geweest. En nu inmiddels 14maanden. Mijn rechter eileider zat dicht en ging helaas niet open. Die is verwijderd. Maar de kans om natuurlijk zwanger te worden blijft groot zeggen ze in het ziekenhuis. Nu inmiddels wel ingeschreven voor kunstmatige inseminatie, maar dat zou nog 5 maanden duren. Dus nog even de tijd om zelf te proberen.
Ben nu begonnen met teunisbloemolie. Mijn cyclus js regelmatig verder, maar baad het niet schaad het niet. En over paar dagen tarwekiemolie. 

Ik blijf er nu in hangen met symptomen, blijf zo moe. Zeurende buik blijft. Dus ik herken wel wat @belgramo

@ellaflora wat fijn! ? Geniet ervan!
@astrid-lynn herkenbaar! Ik probeer er ook niet mee bezig te zijn maar idd de wil is zo groot! De teleurstelling is dan ook zo groot als de menstruatie doorbreekt. 
Wij gaan nu voor ons eerst kindje (4e ronde vandaag/morgen nod). Ik wil het al heel lang, een jaar ongeveer maar de man wou nog heel lang niet. Om ons heen werd iedereen zwanger, letterlijk iedereen. Zelfs zijn eigen zusje die een stuk jonger is dus dit vond ik ook heel lastig! 

[quote quote=10360591]Vanochtend weer getest, dit keer met een test van CB. Nog steeds zwanger en 2-3 weken in beeld. Voor alle dames hier veel succes en liefde gewenst deze maand![/quote]
Wat super! Gefeliciteerd ??
Hoeveelste poging is dit? 

[quote quote=10360593]@ellaflora wat fijn! ? Geniet ervan! @astrid-lynn herkenbaar! Ik probeer er ook niet mee bezig te zijn maar idd de wil is zo groot! De teleurstelling is dan ook zo groot als de menstruatie doorbreekt. Wij gaan nu voor ons eerst kindje (4e ronde vandaag/morgen nod). Ik wil het al heel lang, een jaar ongeveer maar de man wou nog heel lang niet. Om ons heen werd iedereen zwanger, letterlijk iedereen. Zelfs zijn eigen zusje die een stuk jonger is dus dit vond ik ook heel lastig![/quote]
Herken jou verhaal ook heel erg. Mijn vriend wou het ook nog niet. Gelukkig deze zomer na een vakantie op de camping leek hem het toch wel super leuk om te stoppen met de pil en kijken wanneer het lukt. (We zien het wel is zijn instelling) hij wil er niet te veel over hebben. Ik ben uiteraard super blij en wil er van alles over weten en heel veel over kletsen..  is dit bij jou ook het geval? 
Gelukkig hebben we deze forum en kan ik van alles lezen en kletsen ?

Terug
Bovenaan