NOD oktober 2020

Hoi meiden, afgelopen vrijdag mijn ovulatie gehad en zondag ineens wat helder rode spotting, iemand die dit herkend? NOD 2 oktober, september vind ik altijd een fijne maand hopelijk brengt het jullie allemaal geluk en een positieve test in oktober!

Hoi allemaal, 
Ik sluit graag ook aan in deze groep! Ik zit in de eerste ronde voor een tweede kindje. Mijn zoontje is van mei 2019 en het leek ons leuk om voor gezinsuitbreiding te gaan. 
Mijn eisprong is volgens de app 22 september maar ik hou er rekening mee dat hij ook wat vroeger kan zijn omdat mijn cyclus zich steeds een dagje verkort sinds mijn spiraal eruit is (juni). Dus mijn NOD is 6 oktober! Spannend wel weer. 
De vorige keer was het in de 2e ronde raak dus we hebben wel de ervaring dat het snel kan, maar goed, in het verleden behaalde resultaten ... ;)

@zomerkind je zou bijna denken aan de innesteling maar daar is het nog wel wat vroeg voor.. dus ik zou het niet weten!

Ligt het aan mij of lijken de weken snel voorbij te gaan maar de maanden niet!? ?? Moet er dan ook niet aan denken om nog een maand te wachten...
Nod
1 okt: Goodluck
2 okt: Zomerkind
2 okt: Ellaflora
3 okt: KimKim
3 okt: Tmaam
4 okt: LautjeF
6 okt: HappyH
10 okt: Mamavanloesje
11 okt: Dressuurmiep
16 okt: BelgoGermano
21 okt: Kimmiex
24 okt: JamieV

Hallo,
mag ik hier ook meeschrijven?
Wij gaan voor ons eerste kindje, dus vind het allemaal superrrr spannend. We zitten nog maar in de 1e ronde, en mijn NOD is 11 oktober.
Verwacht er nog niet teveel van, maar vind het wel allemaal zo spannend, nu we voor het 'eggie' gaan. 

Terug
Bovenaan