NOD oktober 2020

Dat had ik ook bij mijn eerste ronde toen ik net van m'n mirena af was. Allemaal zwangerschapssignalen en toen werd ik helaas alsnog ongesteld. :(

Wanneer is je NOD? Misschien kan het een innesteling zijn?

[quote quote=10360914]Dat had ik ook bij mijn eerste ronde toen ik net van m’n mirena af was. Allemaal zwangerschapssignalen en toen werd ik helaas alsnog ongesteld. ? Wanneer is je NOD? Misschien kan het een innesteling zijn?[/quote]
Ik weet niet echt wanneer mijn NOD is aangezien dit de eerst maand is? had wel het gevoel dat ik snachts een keer me eiersprong voelde maar dat bedacht  ik een me een paar dagen later pas.. dat was rond de 24ste 
we wachten af..

@elfje

Spannend! Ik was meteen begonnen met ovulatietesten, want ik ben toch een behoorlijke controlefreak.  meestal is je eisprong zo'n 2 weken voor je menstruatie. Dus dat zou dan 8 oktober zijn, en dan zou een innesteling nog best vandaag kunnen zijn!

[quote quote=10360919]@elfje Spannend! Ik was meteen begonnen met ovulatietesten, want ik ben toch een behoorlijke controlefreak. meestal is je eisprong zo’n 2 weken voor je menstruatie. Dus dat zou dan 8 oktober zijn, en dan zou een innesteling nog best vandaag kunnen zijn! [/quote]
Had ik ook idd al een beetje uitgerekend maar lijkt me zo snel al na het stoppen van de pil en nog geen menstruatie.. we wachten rustig tot de 8 ste ? 

Vanacht is mijn menustruatie helaas doorgebroken. Volgende maand nieuwe kansen!
Hopen dat er nog veel positieve testen mogen volgen deze maand dames!
Liefs

[quote quote=10360925]Knap dat je rustig kunt wachten. Ik tel de dagen echt af, heel frustrerend.[/quote]
Haha kan ik ook eigenlijk niet hoor.. 
hoelang ben jij al bezig? En wanneer is je NOD?

Terug
Bovenaan