NOD oktober 2020

Hallo Dames,
Ik sluit mij hier ook aan in deze forum.
Ik las dat er oaar danes zijn die positief getest hadden. Gefeliciteerd ??
14 Sept heb ik mijn laatste menstruatie gehad. Ik heb een cyclus van 21 dagen.
Op 19 Sept ging ik naar de wc en met afvegen een druppeltje bloed.
Ook vd week ontzettend felle steken beneden.
Maandag zou mijn NOD zijn.

Heeft iemand hier ervaring mee??? 

Groetjes Sabrina

Hoi lieve dames, Dit is de 2e ronde dat we proberen om voor het eerst zwanger te worden. Nu heb ik een app, Flo, waarin ik mijn cyclus in track. Om wat meer inzicht te krijgen of dit echt klopt heb ik ook ovulatietesten gebruikt. Ik heb die van Kruidvat gebruikt en nu de paarse van Clearblue, omdat ik die van Kruidvat toch niet heel duidelijk vind. Mijn menstruatie begon op 18 september tot en met 23 september Nu heb ik vanaf 28 september ovulatietesten gebruikt tot en met vandaag. Vanaf 28 september tot en met 1 oktober heb ik die van Kruidvat gebruikt en vanaf gisteren gebruik ik ook die van Clearblue, omdat ik die veel duidelijker vind (smiley of rondje).  Nu is het zo dat de testen van Kruidvat van 28/9 tot en met 30/9 wel een streepje gaven (dus verhoogde LH denk ik) en de Clearblue gisteren en vandaag een rondje geven.  Op 29 en 30 oktober hebben we het samen gezellig gemaakt en ik merk toch dat ik nu denk.. is mijn LH piek nu al geweest of moet dit toch nog komen.. de app geeft aan dat 4 oktober mijn eisprong is, maar die testen van Clearblue (de paarse laat de 4 vruchtbare dagen zien) en Kruidvat zijn nu negatief. Zou mijn piek toch al zijn geweest? Dat is denk ik best vroeg in de cyclus dan toch? Zou het ook nog zinvol zijn om het vanavond nog eens gezellig te maken of zouden we dan te laat zijn..
Verwacht op 16 oktober mijn NOD of volgende menstruatie.
zo lastig dit haha.  Hopelijk kunnen jullie mij een beetje helpen meiden!   Liefs,

Hoi Gebruiker,
Heb geen ervaring met ovulatietesten maar ik zou zeggen, maak er gewoon wat leuks van ;) Je weet nooit waar het goed voor zou kunnen zijn! Veel plezier he haha

Hey Gebruiker, ik zou denken dat je eisprong al geweest is. Als je een LH piek hebt, heb je je eisprong binnen de 24 tot 48 uur nadien. Dus als die positief was op 28/9 tot 30/9 zou ik denken dat je je ovulatie hebt gehad op 30/9 hetgeen zou kloppen met je cyclus (12 dagen na start is goed mogelijk)

Hi iedereen, gisteravond had ik seks met mijn vriend. Vandaag een ovulatietest gedaan omdat ik vermoeden had in mijn vruchtbare periode te zitten. Deze is knal positief! Teststreepje veeel donkerder dan controlestreepje, heel fijn dus. Maar moet ik vanavond weer seks hebben of is gister voldoende (hopelijk)?

Elfje: Ik ben op 26 mei begonnen met foliumzuur slikken en vanaf dat moment zijn we 'gewoon' begonnen. Ik zat aan geen anticonceptie dus hoefde niet te ontpillen oid. Dit was ronde 5! 

Danielle: Theoretisch gezien zou sperma 3 dagen overleven in je buik dus op het moment dat er een eitje vrij komt zou die bevrucht kunnen worden. Wij hebben 4 rondes om de dag seks gehad rondom de eisprong en ronde 5 hebben we gewoon de halve maand elke dag seks gehad en heb nu een positieve test.

Ik kon zojuist de testdrang niet weerstaan.. Woepsie. Helaas een negatieve test. Niet met ochtendurine want toen kon ik het nog wel aan :p Nu toch besloten maar gewoon mijn menustruatie af te wachten..
Nog tips hoe die testdrang te verminderen? :p Ik maak mezelf namelijk gek haha.

@LautjeF Die tips hoor ik dan ook graag ?.
Vind het zo lastig ookal moet ik nog 6 dagen tot m'n nod. Ik heb 2 dagen wat menstruatie achtige krampjes gehad en nu heb ik sinds vanmiddag last van steken onderin mn buik aan de zijkanten zegmaar en wat slijmerige afscheiding. Ik weet niet meer hoe dat toen bij m'n eerste was. Weet wel dat ik vrij snel misselijk werd en geuren slecht kon verdragen. En toen had ik pas een licht positieve test op mijn nod. 

Terug
Bovenaan