NOD oktober 2020

Ik zou me ook graag aan willen sluiten.

Niet wetende wanneer mn NOD is deze maand gezien ik een miskraam achter de rug heb. Eind augustus is dit met medicatie opgewekt, bloeding gehad naar behoren maar mogelijk pas begin deze week het vruchtzakje verloren. Pittige tijd en kan stiekem niet wachten tot ik weer zwanger mag zijn 

Hi dames! Ik zou ook graag willen aansluiten :).
Mama van een dochtertje van bijna 1 en vorige week besloten om voor een 2e te gaan. Over 10 dagen mijn NOD, ben benieuwd.. 
Groetjes en succes allemaal :)

Ahh x-marina jammer! Op naar de volgende ronde..Maar met een onregelmatige cyclus is het best lastig. 
Welkom nieuwe dames :) jullie ook veel succes!
Ik heb inmiddels contact gehad met het ziekenhuis, ik heb vanaf t begin een medische zwangerschap, net als de vorige x. 23 oktober heb ik een eerste afspraak met echo! Spannend wel

X-marina, jammer! volgende maand weer een kansje ?? 
ik heb gelukkig inmiddels ook wat meer duidelijkheid! De Clearblue test geeft sinds vandaag een knipperende smiley. Die testen van Kruidvat ga ik dus nooit meer gebruiken, wat een troep! Vorige maand heb ik ook Kruidvat gebruikt ipv Clearblue, dus ben erg benieuwd deze ronde! 

Vanavond maar even gezellig maken ☺️

Bij deze wil ik ook graag aansluiten! Dit wordt de tweede ronde voor ons eerste kindje. Mijn NOD is 12 oktober. :)

Ik zie al allemaal positieve testen, dus dat is hoopgevend! 

[quote quote=10360717]Elfje: Ik ben op 26 mei begonnen met foliumzuur slikken en vanaf dat moment zijn we ‘gewoon’ begonnen. Ik zat aan geen anticonceptie dus hoefde niet te ontpillen oid. Dit was ronde 5! Danielle: Theoretisch gezien zou sperma 3 dagen overleven in je buik dus op het moment dat er een eitje vrij komt zou die bevrucht kunnen worden. Wij hebben 4 rondes om de dag seks gehad rondom de eisprong en ronde 5 hebben we gewoon de halve maand elke dag seks gehad en heb nu een positieve test.[/quote] Ah okee! Scheelt wel dat je niet aan de anticonceptie zat. Ik ben ook direct begonnen met foliumzuur slikken. Hopenlijk snel een goede test in d handen! Succes ☺️  

Goedemorgen dames, Gisteravond had ik heel lichte rosé afscheiding. Vanochtend heel klein beetje rood met bruin.. herkennen jullie dit? Dit is mijn eerste ronde en ben nog aan het ontpillen.. heb ook nog niet mijn eerste menstruatie gehad..  Is dit een voor teken voor ongesteld worden? 

Terug
Bovenaan