NOD oktober 2020

@thebigdream wat leuk zeg al een dochter van 5! Hoop dat je snel een positieve test in handen hebt! Jaa dacht echt van alles te voelen en m'n man dacht het ook aan me te merken, maar hopelijk heb ik gewoon te vroeg getest. 

Ik sluit me ook graag hier aan. Mijn NOD is 19 oktober. 

Dit is onze 5e rondje voor een 2e kindje. 
Vorige maand had ik veel symtonen en een positieve vroege test, helaas na een paar dagen een negatieve test en ongesteld geworden. Waarschijnlijk is de innesteling niet goed gegaan. Heb me nu echt voorgenomen niet meer vroeg te testen, maar wachten is zo moeilijk! 

@ elfje
Ik ben ook aan het wachten tot mijn lichaam weer 'werkt'
Hoeveel weken heeft het bij jou nu geduurd na het stoppen van de pil. Ik zit nu op 1 week later en nog niet ongesteld... 
Ik zit nu ook in de 1e ronde voor ons eerste kindje. 

@thebigdream, ik ben ook 34 (eerste ronde, eerste kindje) en ik voel me ook 'een beetje oud'. Zeker als je vaak op internet leest dat er vanaf 35jaar meer risico's zijn, het langer kan duren etc etc.
Uiteindelijk dus toch maar de ovulatietesten gehaald :)
Het lijkt me jammer als we de eerste maanden verkeerd timen, omdat ik de ovulatiedag verkeerd inschat.
Volgens de berekening is mijn ovulatie vrijdag, dus ik ga vandaag de eerste test doen. Ben benieuwd.

@anneCH naar is dat gevoel he? Maar we moeten ook proberen ons niet daardoor te laten leiden. Want het is maar een getal (haha zeg ik die zich daar de hele tijd zorgen om maakt).... 
Hopelijk ook voor jou duurt het niet te lang. En goed dat je ovulatietesten hebt gehaald! Ik ga dat toch ook maar weer doen, wie weet zitten we inderdaad wel verkeerd....
@gebruiker10277092, ik heb je voorbeeld gevolgt en net toch ook een test gedaan. Ik had gisteren ineens allemaal zichtbare aderen op mijn borsten, maar net getest en hardstikke wit... :-( Dus ik denk dat het toch echt de volgende ronde wordt..
Pff wat kun je gek worden van jezelf he.... 

@poni, ja dat zou kunnen.. Kon het niet laten ;-).
Maar nu lees ik net allemaal slechte reviews over de predictor early (die heb ik gebruikt). Hij zou negatief testen terwijl dit niet klopt, maar ook vals positief testen.. 
Iemand van jullie ervaringen mee? Oh haha het is echt niet gelukt deze maand om er minder mee bezig te zijn... 

Terug
Bovenaan