NOD oktober 2020

Dankjulliewel allemaal, lief! :) Ik merk dat ik nog een beetje een 'slag om de arm' hou omdat ik eerst die test wat postiever wil zien. Maar inderdaad, een streep is een streep. En dat is al heel fijn!
@MamavanLoesje, knap! Ik hoop dat je straks een mooie test hebt!! 
@Poni, ik dacht vrijdag en zaterdag nog dat het niet was gelukt. Ik bloedde een beetje, innestelling vermoedelijk. Wat ik maar wil zeggen: you never know! Ik zal voor je duimen. 
@Gebruiker, wie weet was je gewoon nog wat te vroeg. Ik hoop dat je snel een mooie test hebt. 

[quote quote=10361345] Ik heb zelf ook het idee dat het “niet gelukt” is. Waarom geen idee. Maar dat zegt mijn gevoel. Maar misschien zit ik er wel helemaal naast.[/quote]
Hoop heel erg dat je er naast zit.. succes met wachten :) 

[quote quote=10361369]@poni hoe weet je dat? Ik heb persoonlijk hetzelfde gevoel, aangezien ik nog niks ‘voel’. Maar de vorige keer voelde ik vanalles en werd ik gewoon ongesteld…[/quote]

Ja geen idee. Slaat eigenlijk nergens op haha. 
Misschien ziet er ik er wel compleet naast. Maar nog 1.5 en dan weet ik het. ? 

Wanneer heb jij je NOD?

[quote quote=10361403] Ja geen idee. Slaat eigenlijk nergens op haha. Misschien ziet er ik er wel compleet naast. Maar nog 1.5 en dan weet ik het. ? Wanneer heb jij je NOD?[/quote]

Ik heb m'n NOD 12 oktober, komende maandag dus. Sinds gisteren denk ik dus wat te voelen, maar dat deed ik in september ook en dat was dus niks. Het zou zo fijn zijn om relaxt te kunnen wachten, maar ik zit dus de hele tijd obsessief m'n lichaam te checken. 

Hoe houd jij het vol?

Ik hou het ook bijna niet vol ? scheelt wel dat ik er al 1 heb rond lopen die wel voor afleiding zorgt ?

Maar ik merk wel dat ik heel erg bezig ben met mijn lichaam. Had dat bij de eerste niet zo erg. Maar toen had ik ook 0.0 klachten de hele zwangerschap. 
Hopelijk heb je volgende week maandag een positieve test in je handen en dat wat je gevoeld hebt ook echt iets betekend ☺️ Ik zal mee duimen.

@Gebruiker10277092 bij ons is het ook ons 2e kindje, dus ergens moet ik ook zeker niet zeuren... en dit is ronde 4, dus zo lang ook nog niet. Er zijn zoveel dames voor wie het veel langer duurt.... 
Maar stomme is dat doordat het bij de 1e het meteen de 1e ronde raar was, dat je dan stiekem op hetzelfde hoopt... maarja niks zo raar als een vrouwenlichaam;-) 
Hoeveelste ronde is het voor jou? En hoe oud is je zoon/dochter? 
@alittlebit, wauw wat gaaf, gefeliciteerd! Tot nu toe een mooie maand!!! Geniet ervan!

@thebigdream Ben me indd heel erg bewust dat ook wij al gezegend zijn met 1 kindje. Om mij heen meerdere keren meegemaakt dat het niet altijd zo snel /makkelijk oeft te gaan. Onze dochter is nu 17 maanden. Dit is pas ronde 1, maar om een of andere reden ben ik er echt meer mee bezig als toen. Misschien omdat ik nu weet hoe het is om zwanger te zijn en te mogen bevallen. Vind het super spannend. Hoe oud is jullie zoon/dochter. 

@Gebruiker10277092, heel logisch en misschien zijn we er ook wel meer mee bezig omdat we weten hoe het is. En je gaat meer denken of je hetzelfde voelt al de vorige keer. 
Leuk ook een meisje. Onze dochter is al 5. Ik ben weer gaan studeren en we wilden bewust wachten. Maar soms maak ik mezelf nu wel gek met de gedachten dat we daardoor te lang hebben gewacht en voel ik me met mijn bijna 34 een beetje "oud". En dat het daardoor lastiger wordt. Maarja je kunt jezelf ook belachelijk gek maken. 
Maar las dat jouw test helaas negatief is... hopelijk deze week alsnog positief! 

Terug
Bovenaan