NOD oktober 2020

Wat een gezellige drukte hier, leuk dat er zoveel gepost wordt hier. 
@Kyraatje, hè bah, wat verdrietig zeg. Het is ook heel dubbel, dat vroege testen.. Ik gun je mega een goede test deze maand! 
@thebigdream, wat spannend weer! En toch zo gek dat er gewoon testen zijn die vals positief of juist negatief testen en dat die verkocht blijven worden. Ik hoop dat je deze maand toch gewoon een mooie positieve test hebt, wanneer is je NOD ook alweer?
En dat van die leeftijd, ik kan me best voorstellen dat dat zo voelt. Zelf zie ik best veel vrouwen van 35+ om me heen die zwanger raken om ook best snel is gegaan. 
Ik heb vanochtend nog een test eraan gewaagd met het idee dat ik nu toch al weet dat het deze maand (voorzichtig) gelukt is. De test liep gelukkig mooi op. Vanochtend ook kennis mogen maken met de eerste duidelijke kwaal: misselijk. Hopelijk blijft het allemaal goed gaan. 

@alittlebite, wat fijn om te lezen dat de test mooi oploopt! Dan krijg je ook steeds meer vertrouwen! En die misselijkheid... Tja dat blijft niet fijn, maar gelukkig ook een teken dat je echt zwanger bent, geniet van dat gevoel (niet van het misselijk zijn he haha). Hopelijk wordt de misselijkheid niet te erg! 
Fijn om te lezen dat jij in je omgeving meer 35+ hebt waarbij het ook lukt, dat geeft weer wat meer vertrouwen. 
Mijn NOD is donderdag, maar de vorige keer had ik een dag eerder heel licht bruin verlies, dus ik denk dat het ook zomaar morgen kan zijn. 
Ergens hou ik nog een klein beetje hoop, vooral omdat mijn borsten gevoelig blijven (dit heb ik normaal niet) en omdat ik gisteravond ineens allemaal zichtbare aders op mijn borsten had. 
Maarja ik weet inmiddels na een paar maanden dat je jezelf ook heel gek kunt maken en je lichaam je voor de gek houdt... Dus wacht nu maar rustig af. 
Ja die testen, echt irritant. Ik las net zelfs dat iemand echt met Kruidvat positief testte en met Predictor early negatief.. Dat ze dat inderdaad gewoon op de markt mogen brengen... 

3e poging om dezelfde reactie te posten...
Vroege testen gebruik ik altijd, vanaf 5 dagen voor mijn NOD. Geduld is niet mijn sterkste kant. :)
Bij mij gaven de tests steeds het juiste resultaat aan, positief wanneer ik ook zwznger bleek te zijn en helaas waren de negatieve ook juist.
Maar het kan idd zijn dat er zo vroeg onvoloende zwangerschapshormoon aanwezig is om te detecteren. Zolang je niet ongesteld bent, is er hoop!

Wat een lieve reacties allemaal!
@ellaflora Geduld wordt zeker op de proef gesteld, kan vandaag pas bellen voor een afspraak haha ben heel benieuwd! Hoop ook voor eind okt nog, eind okt is namelijk de man jarig dus kunnen we het hopelijk dan vertellen!!!
@littlebite ook gefeliciteerd! Spannend! 
Ik ga mee kletsen in de topic juni 2021
Hopelijk zie ik daar iedereen terug! Wens jullie het allerbeste ?

Ik las een aantal reacties over mensen die gestopt zijn met de pil. Ik ben vorig jaar mei gestopt, duurde bij mij 9 weken voordat ik ongesteld werd. 

@thebigdream oh balen, maar misschien toch te vroeg! Ik heb ook veel meer last van mn borsten vandaag maar dat heb ik ook als mijn menstruatie begint.. Ik vermoed dat het deze ronde nog niet is gelukt, maar het is ook pas de eerste ronde ? Ik ken die test zelf niet. Ik heb die van de action gebruikt. Maar ik zag vd week foto's van mn eerste zwangerschap en toen had ik die van de action en van kruidvat en kruidvat was veel duidelijker. Zou gewoon wachten tot donderdag of vrijdag (moet je mij horen haha) en anders gewoon een clearblue halen. 

@alittlebite oh wat fijn dat ze testen mooi oplopen! Vervelend he die misselijkheid. Hopelijk is dat snel voorbij. 

Hey allemaal,
Ik sluit graag aan bij deze groep. Leuk om elkaar te steunen. Proficiat aan degene die een positieve test hebben! Veel succes aan de anderen!
Ikzelf ben begin september gestopt met de pil. We gaan voor ons eerste kindje. Ik ben het laatst ongesteld geweest van men pil op 6sept. Op 3 okt kreeg ik mijn menstruatie voor het eerst. Ik ging er sowieso vanuit dat ronde 1 niet zou lukken aangezien ik moest ontpillen. Hopelijk lukt het nu voor ronde 2. NOD 30oktober normaal gezien. Volgende week lekker gezellig maken.:)

Terug
Bovenaan