NOD oktober 2020

@belgogermano haha ja het werkt inderdaad erg goed en nog lekker ook. Ik ben 1.64 en woog 77 nu inmiddels nog 73. Het is licht overgewicht dus beetje afvallen is niet verkeerd. 

@mamavanloesje oh nee hoop het ook voor je! Hier hetzelfde. Hele nacht krampen gehad denk vanmorgen dacht ik daar komt het, maar tot nu toe gelukkig nog niks. Maargoed mijn nod is morgen.. 

Balen Laurenlauren? 
Duim voor jullie mamaloesje en gebruiker! Bij mn eerste zwangerschap voelde ik ook dat ik ongesteld zou worden was ervan overtuigd had dezelfde buikpijn hihi dus wie weet?
We hebben het hier toch nog even gezellig gemaakt vanmorgen.. Gaat gelukkig wat beter met de pijn van mn man. Straks even een ovulatietest doen om te kijken of mn gevoel goed zit. Had draderig slijm vanmorgen hihi sorry ?

@mamavanloesje Hier ook het gevoel ongesteld te moeten worden.. heb ontzettende pijn in mijn borsten gehad dus hoopte dat dat mijn 1e bijwerking was. Nog even afwachten!
Ik weet niet precies wanneer mijn nod is, ik denk vrijdag 

Spannend allemaal meiden!!
Grappig dat sommige juist bij de 2de meer in spanning zitten. Ik heb dat nu (nog) niet zo. Bij de 1ste was ik meer gestresst of ik uberhaupt wel zwanger en dus moeder kon worden. Helemaal omdat het bijna een jaar heeft geduurd...

Maar goed we zitten hier ook pas net in ronde 2 ;)  Dus ik ben relax.

Ik ga niet eerder testen hoor. NOD = zaterdag dus dan pas. Afgelopen maand wel 2 dagen voor NOD getest. Had direct spijt haha.

Terug
Bovenaan