NOD oktober 2020

oke nog even volhouden een weekje @poni... mijne a.s. donderdag maar vorige maand had ik een dag eerder klein beetje bruin verlies (sorry voor details) dus ben ergens bang dat dat morgen weer zo gaat zijn. We wachten af. Jij ook succes!

@poni, uiteraard hou ik jullie op de hoogte. Zo fijn om dit soort dingen te kunnen bespreken. Met mijn man is dat toch anders, is er minder mee bezig of op een andere manier ?

Hoi Belgogermano! Lief dat je het vraagt. Cherry is zwanger toch? 
Mijn vruchtbare dagen komen er aan. Zag al een beetje doorzichtige afscheiding, maar mn man is even niet in staat om het te doen dus ik hoop dat het snel beter met hem gaat en het toch nog lukt tijdens mn vruchtbare dagen! 
Hoe is het bij jou??

hoi dames. mijn ongesteldheid is doorgekomen afgelopen donderdag. we gaan voor ronde 2. NOD is nu 29 a 30 oktober. spannend....

Hoi hoi, 18 september is mijn menstruatie begonnen tot en met 23 september. Daarna ben ik op 28 september gestart met ovulatietesten. Tot en met 30 september met de Kruidvat testen, die allemaal wel een lijntje gaven. Dit vond ik niet heel duidelijk, dus heb ik vanaf 1 oktober de paarse Clearblue gebruikt die vanaf 3 oktober tot en met vandaag (5dagen) knippert. Nu had ik 1 oktober best last van krampen links onderin mijn buik en gister ook opeens wat helderrood bloedverlies wat vandaag weer geheel weg is.. ook knippert de smiley nog steeds.  Ben al sinds januari niet meer aan de pil en heb een cyclus van 28-29 dagen. Iemand ook zo iets meegemaakt? Betwijfel of ik mijn ovulatie nog wel ga vinden en of deze niet al eerder geweest is (net na mijn menstruatie?)We hebben deze maand een aantal keer per week seks gehad, zodat we het moment niet missen ? Waardoor zou die bloeding nu kunnen komen..

[quote quote=10361895]hoi dames. mijn ongesteldheid is doorgekomen afgelopen donderdag. we gaan voor ronde 2. NOD is nu 29 a 30 oktober. spannend….[/quote]
Jammer.. hopelijk voor deze ronde meer geluk ❤️ Succes 

@belgogermano cherry is inderdaad zwanger! 
@ kimkim balen maar fijn dat je hier kan blijven! 
@gebruiker de smiley knippert als je oestrogeenhormoon hoger is. Bij mij was het precies 2 dagen. 
Herkenbaar dat het wachten zo lang duurt en iedere maand is er 1 teveel. 
Gisterenavond had ik last van mijn borsten en veel afschijding dus dacht laat ik eens kijken wat mn cb test doet en ja hoor van knipperende smiley naar vaste smiley! Gisteren en eergisteren gezellig gehad dus nu 2 weken op het wachtbankje. Hoop dat die snel om zijn

Terug
Bovenaan