NOD oktober 2020

Juliaa, toppie!!
Mamavanloesje en gebruiker, zolang jullie niet ongesteld worden is er kans he! Dus duimen maar!

Ik heb net mijn tests gekocht (ruim op tijd :-D). Nu wachten tot zondag...
Bij mijn vorige zwangerschap voelde ik het enkele dagen op voorhand da thet wss wel goed zat. Hopelijk begint dat binnen enkele dagen opnieuw. Innestelling zou mogelijk zijn vanaf morgen...

[quote quote=10362062]Juliaa, toppie!! Mamavanloesje en gebruiker, zolang jullie niet ongesteld worden is er kans he! Dus duimen maar! Ik heb net mijn tests gekocht (ruim op tijd :-D). Nu wachten tot zondag… Bij mijn vorige zwangerschap voelde ik het enkele dagen op voorhand da thet wss wel goed zat. Hopelijk begint dat binnen enkele dagen opnieuw. Innestelling zou mogelijk zijn vanaf morgen…[/quote]
Oei spannend!!! 
Wachten duurt lang dan he?

Ik heb sinds vanmorgen beetje spierpijn gevoel in mijn onderrug. Hopelijk een voorteken. Haha

Hi Dames,
Ik word knettergek hier thuis. 
Ik ben afgelopen maandag naar de huisarts geweest, omdat ik 18 dagen na mijn laatste menstratie 3 dagen bloeding had dus ik vond het een beetje vreemd.
Mjjn huisarts (vrouweljjk) stelde voor om een inwendige echo te maken. Dat mag zij tegenwoordig ook doen.
Ze zag nog niks maar wel slijmvlies dus ze zei tegen mij dat mijn menstruatie nog moet komen waarschijnlijk. Het kon nog alle kanten op gaan.
Vanmorgen een testje gedaan maar gaf geen positieve test aan.
Ik heb best wel onregelmatige cyclus . 
Wat moet ik doen? Later nog een testje maar doen??

Hmm mn ovulatietest was negatief, maar vind het vreemd vanwege mn cervixslijm. 
Volgens mij kan je te vroeg testen als ik vanavond zou testen dat die misschien wel positief is. Weten jullie of dat klopt? Ben gewoon zo nieuwsgierig haha ?

Juliaa, was vandaag de eerste dag dat je testte? mss dat ie morgen wel posittief is? Of dat je net vandaag of gisteren je ovulatie hebt gehad?

Gebruiker, hoelang is die 18 dagen geleden? Mogelijk was dat je ongi en zit je sinds nadien in een nieuwe cyclus. Op welke dag zou je dan nu zitten?

14 September was mijn laatste menstruatie en afgelopen vrijdag verloor ik oud bloed en 2 dagen rood en maandag weer oud bloed
Mijn huisarts zei dat het geen menstruatie is geweest.
Normaal verlies ik ook geen oud bloed maar wordt direct rood als mijn nod komt.

Belgo: heb gisteren ook negatief getest zit nu op dag 11. Denk dat die morgen wel positief is. Mn cyclus verschilt altijd tussen de 25-28 dagen.

Terug
Bovenaan